inrijden van een boze merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 14:30

Ik heb binnenkort herfstvakantie, ik kom nog wel even helpen Esperanza! 's Kijken of het al iets beter gaat met die raket Knipoog

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 15:00

Citaat:
Daarom hebben wij een lichte, beweegbare pop waar alle paarden het in die 30 jaar dat mijn vader daarmee bezig is goed op reageren. Geen trauma's of andere onzin.

Ik dacht eigenlijk gewoon aan een zware pop, net als zandzakken, maar na 30 jaar ervaring zal zo'n lichte pop dan wel werken! Maar daarover zijn we het dus eigenlijk wel eens, er was dus alleen een miscommunicatie of hoe je het wilt noemen Haha!

Ik persoonlijk heb nog nooit iemand zien werken, met zgn 'lichte' poppen, vandaar mijn gedachte!

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 12:34

Ik denk gewoon dat een keer in de week te weinig is. Dan is ze alles alweer vergeten. Wanneer je een paard inrijdt, moet je daar consequent mee bezig zijn. Dus niet een keer in de een of twee weken. Dat haalt naar mijn mening niets uit. Helemaal , omdat ze al 7 is.
Dit is gewoon niet zo een paardje van....ooohh, dat doen we ff.

Ze heten niet allemaal Zhivago Vingers aflikken Was wel leuk om mee te beginnen. Op naar het echte werk Haha!
Ze is gewoon supernijdig, wanneer je op haar rug wil. Boos! Ik denk zelf ook niet dat een pijn zou zijn...maar dat weet je niet zeker.
Van alle merries is zei zonder meer het dominants. Dus dan gaat ze vast ook niet in een maandje naar ons luisteren. Ze vindt haar leventje zo wel lekker, denk ik.

Ik zal ook proberen mijn mond te houden en me geen rare tafrelen meer in mijn hoofd halen Lachen
Gwoon ff een rondje bokken mischien..... superglu doet wonderen..... *LOL*

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 12:54

Het verhaal doet me denken aan een paard dat op de manege stond waar ik reed. In het begin was 't een heel makkelijk dier, maar op gegeven moment weigerde hij stil te staan bij het opstijgen. Als je er eenmaal opzat was er echter geen enkel probleem mee. Ook het zadelen ed was geen probleem. Maar omdat hij zo vreemd deed bij 't opstijgen hebben ze er een DA bij gehaald en bleek hij een vergroeide rug te hebben.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 23:53

Ja elke dag ermee werken is wel beter. Anders denkt ze ook 'oh rot op, jullie weer?!?!?!??!' Knipoog
Monsters zijn het, hihihihihihihi.