Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en jij hebt dan overal een weerwoord op, als je alles zo goed weet meot je hier niet gaan zitte zeiken om raad, want alle GOEDE raad die je gegeve wordt sla jij af met een of ander stom banketstaaf. je tikt:
je weet wat je hiertegen moet doen, maar je wil alsnog advies?? beetje vreemd, vind je ook niet??!
sorry.

) dus zou ik zeggen: ga voor de martingaal, daarna kun je alsnog de thiedeman eraan hangen. 
als dani toch alleen naar zichzelf luisterd en naar de mensen die het met haar eens zijn, moet ze maar haar eigen zin doen... Ik ben blij dat ik op een goed opgevoede pony rijd, die mij veel leert, en dat ik altijd raad kan vragen aan m'n instructeur!! Sommige mensen zouden wat verstandiger moeten worden en goed les nemen! En niet dom gaan zitten doen als je hier een topic start en vervolgens iedereen met een goed idee tegen te gaan zitten spreken. dani1983 schreef:juist ja dat bedoel ik , het ligt niet aan het rijden maar wel aan het paard
Het ligt altijd aan het rijden.......... nooit aan het paard.Dominque schreef:Wil hij zijn hoofd omhoog doen, dan stoot ie zich als het ware aan de slof en kan hij zijn hoofd niet ver omhoog doen en jij kan met behulp van de slof hem snel weer rond maken.