Het is in Bunschoten (vlakbij manege groenendaal/tolboom)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Manda schreef:
Essie79: Als ik in de trailer opstap ben ik verpletterd als ik eruit komHet paard is tegen de 1,80 m.
essie79"]
[quote="Manda schreef:
Essie79: Als ik in de trailer opstap ben ik verpletterd als ik eruit komHet paard is tegen de 1,80 m.
Hij speerde hem deze keer tijdens het opstijgen en in Hierden ook, maar in Dronten rende hij weg toen de grondpersoon hem loslot na een stuk stappen naar het losrijterrein. essie79 schreef:Hij doet dus zo lomp dat je hem ook niet goed op zijn nummer kan zetten als je er al wel goed opzit?
In de wedstrijdring verder geen problemen behalve een doodmoe paard
.
Geen houden aan, weer zijn kop naar beneden en het bit vast. Voor straf moet hij dat hele stuk ook weer terug galoperen. Als je met andere paarden bent doet hij het niet. Richtje schreef:En helpt het om er een slof onder te hangen. Puur en alleen als noodrem?
Staat bij ons op stal een paard dat als ze er vandoor gaat, ook 'r kop naar beneden trekt, bit vastpakt en gaat rennen. Bij haar is de slof een prima noodrem.
Marliesje schreef:Ik denk dat ik een sterke kerel zou vragen hem een paar keer op concourterrein rond te rijden zodat hij dit soort geintjes afleert. Ik denk inderdaad dat het ander levensgevaarlijk wordt.
Marliesje schreef:Ik denk dat ik een sterke kerel zou vragen hem een paar keer op concourterrein rond te rijden zodat hij dit soort geintjes afleert. Ik denk inderdaad dat het ander levensgevaarlijk wordt.
Richtje schreef:Hey super
Houd je ons op de hoogte? Heel vee lsucces!
Richtje schreef:Bedenk wel even dat het feit dat ze Z ruiter is niets HOEFT te zeggen he......
Ik weet verder niets over haar achtergrond natuurlijk, maar een Zruiter die altijd makkelijke en ervaren paarden heeft gereden, is natuurlijk iets heel anders dan een Z-ruiter die jonge etters naar de Z heeft gereden......
essie79 schreef:
dacht ik ook al. Een die hem gelijk op zijn nummer zet als hij er weer vandoor gaat en hem een keer goed afdroogt..
Ik zou het aan een springruiter vragen, die dan ook op wedstrijd moet zijn.
Misschien weet Pipo nog iemand? Ik dacht aan een Julian Kraay uit Nijkerkerveen, die heeft wel wat ervaring daarmee, dacht ik.
Julian Kraay zou een goede optie zijn. In deze omgeving weet ik zo ook 123 geen andere
Gewoon tegen betaling laten doen!