.... maar dat ligt meer aan mij en ik weet dat ik als ik niet vloek gemeen word dus kan het beter verbaal uiten dan dat ik het lichamelijk uit dat heb ik wel geleerd... heb wel een tijd gehad dat ze me echt enorm aan het uit proberen was en dat ik toen zoiets had van aaaaaahhhhh k*t knol .... maar nu is het ondanks de streken die ze soms heeft nog steeds een geweldig paard ... en tsja ik rij misschien nog niet zo goed maar ben allang blij dat ik haar mee kan krijgen naar les ....Waar overigens wel eentje in rijd dat als er iets fout gaat ze gaat rukken en plukken en dan tsja ziet het er niet echt behoorlijk netjes en beleefd uit tegen over het paard ... als daar iets van gezegd word dan word ze chagie de tweede keer boos en de derde keer zadeld ze haar paard af... Bij haar ligt het wel 99 % van de tijd aan het paard want mevrouw heeft M gesprongen bij de pony`s tig jaar terug toen ze nog 15 was (nu ondertussen in de dertig en rijd weer op een manege)
Erg gezellig dus ....

En ik weet wel zeker dat ze tijdens les 20x beter loopt dan als ik voor mezelf rijd. Puur en alleen omdat ik dan niet constant gecorrigeerd wordt
. Daarom hebben wij ook les