Et 'waarom' kom je waarschijnlijk toch niet te weten, omdat je fjordje et je niet kan zeggen
!! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
patos schreef:Mogelijk dat je het paardje een bepaalde hulp of aanwijzing geeft, zonder dat je het doorhebt. Dan bedoel ik dus een hulp die gebruikt is bij en door de gehandicapten.
Ik krijg wel een naar gevoel in mijn buik van de opmerking die je plaatst: ik heb geen gerenomeerd instructeur nodig.
Imo kan niemand zonder een deskundig persoon die je vanaf de grond een vakkundig oordeel kan geven. Ook al 'loop' je al 35 jaar mee, je bent nooit te oud om te leren. Zelfs Anky heeft dagelijks les.
KellyenXena schreef:Ze zegt toch niet dat ze helemaal geen trainer nodig heeft...Alleen op dit paard hoeft dat niet,omdat hij als 'hobbelknol' voor haar zoontje gebruikt wordt...
Ik denk dat ik wel een beetje snap wat je bedoelt..Een pony bij mij op stal doet ook zoiets,alleen maakt soms een paar passage achtige passen...Daarbij verliest hij totaal geen takt,draaft vrolijk door,maar tilt de benen dan plots een paar passen 'passage achtig' op... Waar dit vandaan komt weet ik ook niet...Het is iig erg leuk om te zien
KellyenXena schreef:De vader van de pony is onbekend...Ik denk zelf dat de moeder welsh en/of new forest bloed heeft..Dus de pony zelf ook..Zeker ben ik er helaas niet van..En helaas ook geen idee waar hij vandaan komt..Moet wel een beetje uit deze buurt zijn...Leuk ding is het..zou het goed doen in de sport.
LDRD"]
[quote="KellyenXena schreef:De vader van de pony is onbekend...Ik denk zelf dat de moeder welsh en/of new forest bloed heeft..Dus de pony zelf ook..Zeker ben ik er helaas niet van..En helaas ook geen idee waar hij vandaan komt..Moet wel een beetje uit deze buurt zijn...Leuk ding is het..zou het goed doen in de sport.
Zou inderdaad wel érg toevallig zijn...