Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
serenatje schreef:ik zelf zit ook in de gevorderde les!!!
Ik zelf vind het altijd wel leuk om op wat spannende paarden te zitten...je kan bijv....2 min galoperen en aftellen en wie dat het langste en het beste volhoud..mag verder de rest moet dan proberen in het midden het paard aan de teugel te krijgen te ontspannen ( elk paard kan dat) of wedstrijdjes doen...uit gaan leggen wat je moet doen waneer een paard stijgerd of bokt...uhm....om pionnen heen galoperen...teamwerk!!!
Dat soort dingen is gewoon ontzettend leuk...politie training is ook leuk!!!
ik hoop dat je hier wat aan heb!
serenatje schreef:Dat soort dingen is gewoon ontzettend leuk...politie training is ook leuk!!!
ik hoop dat je hier wat aan heb!
serenatje schreef:WAT ER ZO BIJZONDER AAN 2 MINUTEN GALOPEREN IS..?!
Kijk manage paarden kunnen niet alles....het is altijd wel leuk en zwaar voor sommige..om 2 min lang te galoperen en de paarden in galop HOUDEN, sommige vallen al snel terug in draf....bij ons in de les heben we altijd veel lol.!! daarmee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DAT IS ER ZO BIJZONDER AAN!!!!!!!!!!!!!!!
ook goed voor je conditie

serenatje schreef:dus...als je lang kan draven moet je dat ook in de galop kunne wil je zegge??? dat probeer ik de hele tijd te zegge!!het paard zolang mogelijk in de galop houden enz...alhoewel de galop een zwaarder tempo is!! kan je beginnen met 2 minuten!! dat bedoel ik de heletijd
)
Shiloh schreef:
Verder kan tikkertje of stoelendans ook voor de gevorderden om de les af te sluiten ook nog erg leuk zijn hoor. wij deden dat laatst in de les terwijl onze gemiddelde leeftijd op 17 jaar inmiddels ligt of zo. We hadden de grootste lol...

maar vroeger was het anders, dus: )
maar dat komt door de angst van de ruiter. en toen hadden we een schitterende lesgever die je het gevoel kon geven dat je aan de Olympische Spelen kon meedoen, zo geweldig. iedereen raakte erover.
)