Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zep schreef:Pluutje: ik zou daar zeggen dat je hem absoluut niet nog ronder moet gaan rijden maar hem eerst meer op het achterbeen moet zien te krijgen, maar wie ben ik.
.Zep schreef:Dat is ANky niet, dat is Sjef. En het paard is niet Krack C maar Ictenos en het is geeeeeeeen elastiek, he Lovely?![]()
Zep schreef:Aanleuning is moeilijk, want wat fijn aanvoelt, is op dat moment in je training niet altijd goed. Er zijn ook paarden die bijv op het moment dat je het achterbeen aanspreekt voor heel sterk worden.Toch moet je daar doorheen, want als je alleen maar steeds een fijne aanleuning opzoekt rijd je ze dus compleet van het achterbeen af.
Vandaar dat ik denk dat je in jouw geval dus nog helemaal niet op die aanleuning moet letten, maar eerst moet zorgen dat je paard in balans op zijn eigen benen kan lopen, en je hem goed voor het been hebt lopen.
Pluutje"]
[quote="Lovely"][quote="Pluutje schreef:Het lijkt overigens als ik nu beter kijk inderdaad totaal niet op Anky, hoewel ik wel dacht iets van borsten te zien..
.
Pipo schreef:Laag rijden is iets anders dan LDR. DIe foto die Lov laat zien is LDR.
Waar de paarden zo heerlijk met de kin op de borst getrokken worden!
Ik snap ook wel dat ik geen deuk in een pakkie boter rijdt, dat ik geen Anky ben en mijn paard geen Bonfire is, dat ik niet "echt" LDR rijd.
Jippie schreef:Nee hoor Pipo, dat zeg ik niet.
Maar als je ergens kritiek op wilt leveren dan moet je wel weten waar je het over hebt. En als ik jouw opmerkingen lees [o.a.] over de LDR trainingsmethode dan is dat niets meer dan een dom gekakel van iemand die ergens een bel heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt.
Pipo"]
om met goede argumenten waarom jij het wel een goede methode vind.
[/quote]
[quote="Pipo"]
[quote="Piaffe schreef:Ik zal ook zeker niet ontkennen dat de bespiering er niet goed op ziet. Je mag Ozep zo bij mij op stal parkeren. Ik ben alleen niet weg van de manier van trainen, slofteugel gebruik en dat diepe rijden.