Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AmyPony schreef:senna21 schreef:Bij twijfel, niet doen.
Ik vraag me wel af waar zo'n paard dan terecht komt.
Hopelijk gebeuren er geen nare ongelukken.
Good looks is niet altijd een voordeel.
Wat dacht je van in de worst..?
KarinLF schreef:Waarom niet?!
Niet elke fokmerrie kan van de super de super kwaliteit zijn, er moeten ook leuke middenklassers zijn, voor de middenklassers beurs
KarinLF schreef:Nou TS ,Denk dat je genoeg stof tot nadenken hebt.
Er zijn veel mensen die het je afraden, en eerlijk gezegd ik zou het niet doen als ik jou was.
Ik denk dat ze voor de fok misschien prima zal zijn, maar dan nog niet voor dat geld
En zoals eerder gezegd, bij twijfel NIET doen!
Succes
bruceandnoon schreef:Ik ken het paard in kwestie van toen het nog bij vorige eigenaar stond. Ik vind het een hele lastige kwestie. Mijn gevoel zegt dat het vooral in het dominante karakter van de merrie zit. Zo extreem heb ik het nog nooit gezien. Of toch iets hormonaals. Het is een prachtmerrie om te zien, eeuwig zonde dat het zo moet lopen.
Niet elke fokmerrie kan van de super de super kwaliteit zijn, er moeten ook leuke middenklassers zijn, voor de middenklassers beurs
ikkedus schreef:Je zou misschien eens kunnen vragen of Elise Buiten mee kan kijken? Als je het echt een kans wil geven.
Ik weet haar boktnaam even niet, maar daar is ze ook al heel lang niet geweest. ( bekend van oa de casus Cookie).
Ik volg haar al een paar jaar op FB en zij heeft een goede kijk op wat realistisch is en wat niet. Niet in een kwartier uiteraard. Daar gaat tijd in zitten.
Maar als meerdere mensen het paard in kwestie kennen en zeggen dat het extreem is, dan moet je jezelf misschien eens goed achter de oren krabben.
Ik heb paarden boller zien staan in de lendenen en die deden het prima in de basissport of recreatie. Dat hoeft niets te betekenen, maar ideaal is het zeker niet.
Verder zou ik er qua type ook zeker voor gevallen zijn. Ik hou daar ook van. Maar misschien kan je het beter houden bij vallen VOOR dit paard ipv vallen VAN of MET dit paard. Je moet nog langer mee zeg maar.
Ik ben benieuwd. Keep us informed!
ikkedus schreef:Je zou misschien eens kunnen vragen of Elise Buiten mee kan kijken? Als je het echt een kans wil geven.
Ik weet haar boktnaam even niet, maar daar is ze ook al heel lang niet geweest. ( bekend van oa de casus Cookie).
Ik volg haar al een paar jaar op FB en zij heeft een goede kijk op wat realistisch is en wat niet. Niet in een kwartier uiteraard. Daar gaat tijd in zitten.
Maar als meerdere mensen het paard in kwestie kennen en zeggen dat het extreem is, dan moet je jezelf misschien eens goed achter de oren krabben.
Ik heb paarden boller zien staan in de lendenen en die deden het prima in de basissport of recreatie. Dat hoeft niets te betekenen, maar ideaal is het zeker niet.
Verder zou ik er qua type ook zeker voor gevallen zijn. Ik hou daar ook van. Maar misschien kan je het beter houden bij vallen VOOR dit paard ipv vallen VAN of MET dit paard. Je moet nog langer mee zeg maar.
Ik ben benieuwd. Keep us informed!
elenaMM77 schreef:heeft dat dier ook geen maagzweer? juist als ze zo heftig op t been reageert?