Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bucephalus schreef:In ieder geval vind ik Junior een paard met een hele mooie bouw (evenwichtsskelet) en het was een veelbelovend paard. Heel jammer, dat hij nu in de ring niet meer wil, als dat waar is. Dat moet toch ergens vandaan komen zou je zeggen...

EmEm"]
[quote="zoekie schreef:Ik had nog een stille hoop dat Gert Jan van Olst hem zou gaan springentoen hij bij Anne onder het zadel kwam. De junior's die ik ken of heb gereden konden allemaal aardig goed springen. En Junior's vader Uniform had 9-ens en 10-en voor springonderdelen, moeder van Junior was m springen en uit de merrielijn zijn meerdere springpaarden gekomen. Maarja helaas niet gebeurd.
Precies tegenovergestelde dan van Kigali (van springpaard naar dressuurpaard) en dan bij Junior andersom
Anna42"]
[quote="Bucephalus schreef:In ieder geval vind ik Junior een paard met een hele mooie bouw (evenwichtsskelet) en het was een veelbelovend paard. Heel jammer, dat hij nu in de ring niet meer wil, als dat waar is. Dat moet toch ergens vandaan komen zou je zeggen...
sarabande"]
[quote="ceasario schreef:Kan men geen forum maken van SV.?
geintjes,slappe lach ,in een deuk liggen,matcho's,watcho's. crush"]
[quote="Anna42"][quote="Bucephalus schreef:In ieder geval vind ik Junior een paard met een hele mooie bouw (evenwichtsskelet) en het was een veelbelovend paard. Heel jammer, dat hij nu in de ring niet meer wil, als dat waar is. Dat moet toch ergens vandaan komen zou je zeggen...
Bucephalus schreef:Anna bedoelt een onnatuurlijke houding, Crush, niet de manier waarop het paard het hoofd houdt als het graast, wat een natuurlijke houding is.
Ik neem aan dat dit de houding is waar Anna over spreekt:
http://www.kahlin.net/noir/dressyr/rollkur/schrijer.php
Een foto van Jazz met Tineke Bartels.
ceasario schreef:Omdat het paard Junior in zijn geheel van doen besproken dient te kunnen worden.
Om elke keer te roepen ander topic maak men het er allemaal niet gemakkelijker op.
Dus dan maar een SV (Struisvogel) forum, kunnen we daar al die dingen kwijt.
Voorbeen,achterbeen,verkeerde foto, Kwpn, Hannover,Amerika,natuurlijk dekken,Ki,langgelijnd paard ,vierkante pony. vliegenvangen,chauvinisme,verkeerde jury,verkeerde ruiter, maffia,domme bok,ongezond,heer boer,keuter boer,veel geld,geen geld,frustratie,jennen,etc.![]()
geintjes,slappe lach ,in een deuk liggen,matcho's,watcho's.
sarabande"]
[quote="ceasario"]
Omdat het paard Junior in zijn geheel van doen besproken dient te kunnen worden.
Om elke keer te roepen ander topic maak men het er allemaal niet gemakkelijker op.
Dus dan maar een SV (Struisvogel) forum, kunnen we daar al die dingen kwijt.
Voorbeen,achterbeen,verkeerde foto, Kwpn, Hannover,Amerika,natuurlijk dekken,Ki,langgelijnd paard ,vierkante pony. vliegenvangen,chauvinisme,verkeerde jury,verkeerde ruiter, maffia,domme bok,ongezond,heer boer,keuter boer,veel geld,geen geld,frustratie,jennen,etc.![]()
geintjes,slappe lach ,in een deuk liggen,matcho's,watcho's.
[/quote]
Het rijverhaal hoort op RT, voor de rest van de zaken kan je veel aandacht krijgen in de HK
[/quote]
Dit "on-topic" is een uitvloeisel van:
[quote="Bucephalus schreef:Het is ook niet bedoeld als kritiek op jouw posts Aimee. Ik vraag me alleen af hoe een getalenteert paard dat eerst bij 's Neerlands beste amazone stond nu niet meer presteert. Ik denk dan aan de bijdrage van Pipo.

Princess"]
ik d8 dat deze topic over junior ging?maar omdat iemand iets verteld....en daan heel veel commentaar op komt en daar dan weer ook commentaar op komt, dwalen we behoorlijk af. hmm beetje jammer, niet echt de bedoeling van deze(maar ook andere) topics. Ik denk dat wel nu wel genoeg weten!
[/quote]
[quote="Princess schreef:elk paard kan wel eens niet willen lopen.... moet je kijken in de springsport genoeg paarden die de stop in gaan...dus waarom zou dat ook niet bij de dressuur kunnen zijn?en het is echt niet iets wat die doorgeeft...zit tussen de oren!
maarre dat was weer ff offtopic
ik heb zelf ook een junior in de zoekmachine moet je maar naar fotos daar van zoeken want die heb ik al zo vaak geplaatst!tis een hartstikke lief paard en wil graag voor je werken, maar je moet uitkijken dat je haar niet beledigd!want dat vind ze niet zo leuk!