Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimmie25501 schreef:pleiada, ik weet niet zeker of hij ziek is. Ik blijf toch rijden, hoewel minder. Misschien stop ik nog wel helemaal, maar dat weet ik nog niet. Ik wil heel veel adviezen opvolgen, en heel veel dingen doen. Maar ik luister uiteindelijk het meest naar mijn instructrices en niet via internet. Ik begrijp dat je me nu een grote egoist vindt enzovoort. Maar ik rij echt niet zoveel. En misschien ben ik wel een egoist. Maar ik weet het even niet meer. Ik kan ook niet alles beslissen. Ik weet niet of je het doorhebt, maar ik ben nog vrij jong. En ik vind het al vrij knap van mezelf dat ik bijna alles zelf regel voor Oreo. Maar op een gegeven moment (nu dus) weet ik het even niet meer. En daarom luister ik even naar mijn gevoel. Want ik merk aan hem dat hij wel graag wat wil doen. Hij wordt altijd intens blij als ik aankom met het bit enzo. Maar ik stop maar even met verantwoorden, want volgens mij maak ik het zo alleen maar erger
Kimmie25501 schreef:geerke, waar kan ik al die supplementen krijgen? Ik heb er namelijk nog echt geen verstand van haha.
Ik heb eigenlijk geen idee wanneer hij voor het laatst ontwormd is. Niet sinds ik hem heb. Dus sowieso al een jaar niet. Maar van daarvoor weet ik het niet.
Kimmie25501 schreef:geerke, bedankt. Door dit voel ik me weer ietsje beter. Ik heb echt het gevoel dat ik hier als dierenbeul wordt weggezet. Wat ik echt niet wil zijn! Maar ik vind het gewoon heel leuk om te rijden en daar wil ik gewoon graag mee doorgaan.
Bedankt allemaal. Nu voel ik me echt veel beter. Ik weet niet of ik nog wil reageren hier. Ik vraag om hulp en ik wil heel veel doen. Denken jullie nou echt dat het zo makkelijk is om nog een paard te kopen of wat dan ook. Ik zit hier nu letterlijk te huilen en zo hoef ik geen tips meer.
Shirley schreef:Niemand noemt je een dierenbeul, toch?
Maar als je geen zin hebt om je dier te verzorgen en misschien wat extra tijd eraan te besteden op een manier die jij niet leuk vindt, ben je wellicht nog niet toe aan een eigen paard
geerke schreef:Shirley schreef:Niemand noemt je een dierenbeul, toch?
Maar als je geen zin hebt om je dier te verzorgen en misschien wat extra tijd eraan te besteden op een manier die jij niet leuk vindt, ben je wellicht nog niet toe aan een eigen paard
ik denk niet dat het onwil is maar meer wat gebrek aan ervaring en kennis.
Kimmie25501 schreef:420BlazeIt, er zit sowieso een manege bij ons op stal. Dus daar wil ik wel naar gaan kijken. Maar het is zo rot omdat ik hem nog maar zo kort heb.
pleiada, bedankt. Het voelt gewoon heel stom. Maar ik wil echt het beste voor hem doen.
geerke, ik kan toch alleen ontwormen met recept van da?
Ook ga ik pas iets geven tegen iets als ik zijn bloed heb laten onderzoeken. Anders ga ik straks dingen geven die niet goed zijn of niet nodig zijn.
Kimmie25501 schreef:420BlazeIt, er zit sowieso een manege bij ons op stal. Dus daar wil ik wel naar gaan kijken. Maar het is zo rot omdat ik hem nog maar zo kort heb.
pleiada, bedankt. Het voelt gewoon heel stom. Maar ik wil echt het beste voor hem doen.
geerke, ik kan toch alleen ontwormen met recept van da?
Ook ga ik pas iets geven tegen iets als ik zijn bloed heb laten onderzoeken. Anders ga ik straks dingen geven die niet goed zijn of niet nodig zijn.