Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
pleiada schreef:Bij mij schoten ook lyme en maagklachten door mijn hoofd..Lyme kan ook gepaard gaan met insuline achtige klachten en het vasthouden van veel afvalstoffen..Ik heb het foto topic van hierboven bekeken en wat me opviel is dat hij er in vergelijking met andere foto's niet lekker uit ziet..Vooral de kleur van zijn vacht,de uitstraling en zijn oren hangen er vreemd bij..Van die oren zeg ik omdat een paard van mijn ex haar oren er ook zo bij hingen toen ze knallende koppijn had..Ziet hij er nog zo uit?
gekvanfleur schreef:Eerlijk? Ik denk gewoon dat de combinatie niet werkt.
Jij bent een ambitieuze ruiter die duidelijk doelen heeft en het liefst dressuurmatig hard werkt.
Ik heb het idee dat je vooral kijkt naar de potentie voor de toekomst, maar laten we eerlijk zijn,als in de normale training het paard geen pas zet en pas bij zwaarder werk wat gaat doen is de combinatie gewoon geen doen.
Ik denk niet dat als je zo'n paard hebt en je doel nu nog is zes dagen flink werken, dit paard een geschikte kandidaat is.
Joolien schreef:Ik heb even niet alles gelezen, maar is ie neurologisch ook nagekeken? kennis van mij had er oo kzo eentje staan, werd dan ook best link, bleek in t koppie niet goed te zitten. Terwijl dat ook een geweldenaar was.
Rossfechten schreef:wat gebeurd er als je andere dingen gaat oefenen, en iedere keer doet waar je paard zin in heeft ?
Hoge dressuur prima, maar dan wel iets meer.
springen ? prima dan wel luisteren maar spring je lekker.
b proefje ? dan saai een paar rondjes hobbelen.
Achteruit ? nou dan toch vrolijk een rondje bak achteruit ?
Vliegende galopwissels ? nou dan gewoon om de stap ?
Zolang je paard maar iets blijft doen voor je is het goed, en kijk naar wat je paard nog wel leuk vind.
Kelly_ann schreef:Maar wie zegt dat de belasting hem kwaad doet? Zo te horen springt ie liever wissels dan een rondje halsstrekken.
Wellicht is de beste optie nog dat doen wattie graag doet. Ff losdraven aan de longe en dan hup de Z proeven in! Afstappen uutstappen aan het handje en klaar.....