Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
piezze schreef:Voorlopig zorgen dat er geen terugrit is. Trailer dus verderop laten zetten en een paar keer naar een andere stal rijden enbdaar overnachten en volgende dag met de trailer ophalen. Ze moet het gaan vergeten, denk ik.
Amanda__ schreef:Op het moment dat ik terug naar huis draai of naar de trailer draai vanuit mijn buitenrit (en voor de beeldvorming dat maakt niet uit of dit dicht bij de stal is, ver weg, welke route dan ook of als ik zelfs de trailer heb gepakt en op een totaal andere locatie ben) gaat er een knop om.
Mijn vriend zegt dat je dit ook kunt zien in haar ogen, een bepaalde gefocuste blik en bozigheid.
suggie schreef:Misschien contact opnemen met John Erb? Die heeft zowat alle problemen met paarden op kunnen lossen.
Knakkertje schreef:Naast alle adviezen die al zijn gegeven zou ik sowieso de One Rein Stop erop zetten. Op YouTube zijn er genoeg filmpjes over te vinden. Succes!