Klokjes schreef:of 20 voor een half uur als je in de buurt woont en daar heen kan... ik doe zelf 3 kwartier want 40 is me ook echt te veel, zowel qua geld als qua concentratie. En niet standaard elke week. Als je iets echt wilt (een probleem oplossen) kun je bv ook ervoor kiezen een deel zelf betalen, hoeft niet voor altijd, zoiets kun je ook als `project` zien.
Wat iemand vraagt voor les is oa afhankelijk van diploma´s, ervaring, locatie/reistijd, wel of niet ingeschreven staan bij de KvK, eigen prestaties in de sport enz, de prijs is niet zo zeer op mazzel gebaseerd.
Sally Swift heeft ook boeken geschreven! Misschien kun je kijken of je deze kunt lenen in de bibliotheek.
pfoe daar zeg je me wat haha. Nee ik denk dat ik je dank voor je hulp en het hierbij laat. Wat betreft die boeken lenen is wel een goed idee! Ik ga het onthouden.
. En niet standaard elke week. Als je iets echt wilt (een probleem oplossen) kun je bv ook ervoor kiezen een deel zelf betalen, hoeft niet voor altijd, zoiets kun je ook als `project` zien.
.
. Maargoed wat is niet goedkoop..
Ik betaal voor 4 a 5 lessen van een uur deze prijs.. Helaas.
.