paard te voorwaards met rijden?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 07:52

Op deze leeftijd kunnen ze ook wel wat last van het gebit hebben. Daar kunnen ze ook wat druk van worden.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 09:11

xGwennn_94 schreef:
lees aub even beter dit MOET ik doen bij die pony. maar dat is lastig als jullie niet zien hoe hij is als hij al iets been krijgt sta ik niet voor de gevolgen in en ik ben niet bang. maar dat risico neem ik niet

Het gaat hier om tips hoe TS haar paard beter kan rijden, en in principe is benen afsteken niet de oplossing. Je moet het paard leren met druk om te gaan. En dat is waar wij op reageerden, dat wij het geen goed plan vinden, jouw methode. Hoe jij je eigen paard rijdt, moet jij weten, het gaat hier om TS die om hulp vraagt.

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-14 17:50

Jennyj01 schreef:
Op deze leeftijd kunnen ze ook wel wat last van het gebit hebben. Daar kunnen ze ook wat druk van worden.

Ik zal de tandarts erbij halen :)

aeolusnr1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 23:30

Het is idd wel waar iedereen doet het een beetje anders en soms zelfs tot een beetje naar het extreme toe, maar ts heeft duidelijk een probleem, bijna altijd moet je de fout bij de ruiter zoeken, dus ook hier vermoed ik dus, en als ts een oplossing wil vinden zal ze toch moeten leren open staan voor echt andere manieren om haar paard te benaderen en te rijden.
Moest er simpelweg een toverspreuk bestaan tjaaa dat zou idd de maxxxx zijn nietwaar maar die bestaat dus niet.

darkadia schreef:
xGwennn_94 schreef:
lees aub even beter dit MOET ik doen bij die pony. maar dat is lastig als jullie niet zien hoe hij is als hij al iets been krijgt sta ik niet voor de gevolgen in en ik ben niet bang. maar dat risico neem ik niet

Het gaat hier om tips hoe TS haar paard beter kan rijden, en in principe is benen afsteken niet de oplossing. Je moet het paard leren met druk om te gaan. En dat is waar wij op reageerden, dat wij het geen goed plan vinden, jouw methode. Hoe jij je eigen paard rijdt, moet jij weten, het gaat hier om TS die om hulp vraagt.