Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
romyloverrr schreef:Ik heb ook bewust voor pony's gekozen die ik al 3 a 4 jaar ken, en iedere week mee werk.
Ook zou het niet zo'n ontzettende ramp zijn als ik het zou verprutsen.
Deze pony's worden toch niet meer verkocht.
ALs ze zouden kunnen gereden worden zou dat voor hem gewoon een pluspunt zijn voor zijn kleindochter.
chelle_dora schreef:romyloverrr schreef:Ik heb ook bewust voor pony's gekozen die ik al 3 a 4 jaar ken, en iedere week mee werk.
Ook zou het niet zo'n ontzettende ramp zijn als ik het zou verprutsen.
Deze pony's worden toch niet meer verkocht.
ALs ze zouden kunnen gereden worden zou dat voor hem gewoon een pluspunt zijn voor zijn kleindochter.
Lekkere houding... Dat jij er dan geen last van heb is 1, maar ook wel eens nagedacht in hoeverre je zo'n dier psychisch kan verzieken of lichamelijk?
Goede reclame voor jezelf, deze uitspraak..
romyloverrr schreef:Ik rij eigenlijk alleen maar paarden voor andere, als ik geen paarden voor andere zou rijden zou het sowieso snel gedaan zijn denk ik.
Mijn ouders weten er vanaf.
Ze kunnen er trouwens ook bijna niets van zeggen want ze hebben toegestaan dat ik een pony kreeg waarvan bijna heel zuid-limburg weet dat er een vreselijk ongeluk mee is gebeurd.
Ook de jonge paarden vinden ze prima, ik heb een nieuwe cap moeten kopen en toen vonden ze het goed.
Zelf hebben ze wel angst dat mij iets gebeurd sinds mijn tante bijna dood is gebleven met haar paard, maar ze houden mij niet tegen. Mijn heeft mij wel geholpen om mijn ouders een beetje over die angst heen te zetten.