Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb hem daarna goed beloond.
Volgens de instructeur die voorlas ging het ook al ontzettend goed. Ik ben zo ongelofelijk trots op hem, hij gedraagde zich voorbeeldig. Ondanks de rommeligheid toch nog een mooie 214 punten gehaald! Knap peerd! Rubio_lover schreef:Was het een F proefje of een KNHS proef? Fijn dat het zo goed is gegaan.
Hij gaat steeds fijner lopen. Na 10 minuutjes in de les ontspant hij fijn, en wordt het echt een elastiekje. Zijn evenwicht is nog niet heel goed, maar daar werken we aan.
Ik ben heel blij voor haar en ook voor Flash, een goede eigenaar is veel beter dan op een manege staan (ook al wordt hij niet ingezet als manegepaard, maar er rijden toch verschillende ruiters op). Misschien mag ik hem bij gaan rijden, maar daar maak ik me eigenlijk niet zo druk om. Ik vind het vooral fijn dat hij nu gewoon een mooie toekomst tegemoet gaat, en een goed baasje krijgt. Hij zou toch wel een keer verkocht worden, dus het is alleen maar fijn dat ik de toekomstige eigenaar goed ken.