Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zandro schreef:Hoi,
Ik denk dat ik gewoon nog een aantal keren ga rijden en idd eens navraag wanneer de tandarts geweest is. Ragdolicat: hij loopt verder niet slecht, gewoon regelmatig, ook linksom, alleen dus vastpakken op links. Misschien dat ik het beeld wat verkeerd geschetst heb. Hij loopt dus gewoon aan beide zijdes gewoon goed regelmatig, alleen vastpakken op links en minder goed in de linkerbuiging willen.
waarom denk jij aan meer aan de hand?
Zandro schreef:Herkenbaar, ik moest opletten bij de keuring kritisch mee te kijken. Maar eigenlijk wilde ik geen slechte dingen horen, dit paard wilde ik mee naar huis nemen! Gelukkig kan ik nog steeds zeggen dat het een goede koop was.Verder ben ik iemand die niet snel een klik voelt met een paard (had bij de vorige koop ongeveer 50 paarden bezien) en voelde ik met dit paardje gelijk die klik. Heb dus al een beetje mijn hart verkocht aan hem. Maar dan ga je met je hart kopen en niet met je verstand en dat kan niet goed zijn.
Zeker als je die klik voelt zou ik hem daar echt niet voor laten staan..