Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Maar die dagen loopt ze zo over je heen als je niet uitkijkt, schrikt overal van en probeert weg te komen, maakt zich 2 x zo groot en sterk, etc. Dat zijn ook de dagen dat ik mijn geduld wel eens verlies
. Ik heb er wel altijd spijt van
, want met rust kom je een stuk verder. Nou moet ik wel zeggen dat als die hormonen opspelen bij haar, dat je heel moeilijk doordringt bij haar; dus misschien is dan heftig reageren naar haar toe wel de enige manier...
die is er ook niet slechter van geworden;) paulinebes schreef:de dagen in aanloop van hengstigheid is mijn merrie 1 of 2 dagen hysterisch...ondanks dat ze een tinker is..Maar die dagen loopt ze zo over je heen als je niet uitkijkt, schrikt overal van en probeert weg te komen, maakt zich 2 x zo groot en sterk, etc. Dat zijn ook de dagen dat ik mijn geduld wel eens verlies
, want met rust kom je een stuk verder. Nou moet ik wel zeggen dat als die hormonen opspelen bij haar, dat je heel moeilijk doordringt bij haar; dus misschien is dan heftig reageren naar haar toe wel de enige manier...
Kinke schreef:paulinebes schreef:de dagen in aanloop van hengstigheid is mijn merrie 1 of 2 dagen hysterisch...ondanks dat ze een tinker is..Maar die dagen loopt ze zo over je heen als je niet uitkijkt, schrikt overal van en probeert weg te komen, maakt zich 2 x zo groot en sterk, etc. Dat zijn ook de dagen dat ik mijn geduld wel eens verlies
Als ze daar zo extreem veel last van heeft, dan laat je haar toch gewoon zoveel mogelijk met rust die 2 dagen? Probleem opgelost
Doet ze normaal absoluut niet, maar dan wel. En ik blijf vaak rustig maar soms levert t voor mij gevaarlijke of pijnlijke situaties op en dan schiet ik uit mijn slof en krijgt ze een stomp
(ik gebruik geen zweep ofzo)....