Pluttersput schreef:Eerlijk gezegd? Ik zie een paard dat te diep loopt, achter de loodlijn, en wat zijn achterhand niet onder zijn lijf zet. Beeld lijkt mij meer alsof je hem in de krul trekt. Eerst even zorgen dat hij actiever gaat lopen, van achter naar voren rijden. Op dit beeld ziet het er uit alsof hij van voren gruwelijk tegen wordt gehouden en dus niet de ruimte krijgt om achter vrij te komen.
Ontspanning lijkt me een heel belangrijk iets voor jullie als combinatie.
Daarbij staat je topic verkeerd, ik heb even getemd.
helemaal eens, achter mag hij meer eronder zetten dus meer been en voor opvangen en wat meer lengte in de hals mag hij zeker wel hebben.

& Complimenten Paganx33 voor hoe je dit probleem voorlegt en vervolgens ook echt na gaat denken over de tips die er worden gegeven. En de tips ook aanneemt en niet ziet als negatieve kritiek 
En ja natuurlijk , ik begon zelf een beetje te merken dat hij het rijden niet meer leuk begon te vinden , ofja het rijden wel , maar vanaf dat ik dus begon te 'spelen' hij het niet meer zo leuk vond. Ik heb dit dus ook geplaatst om te te zien wat de andere mensen er over denken. En om te zien wat ik fout deed. Door deze reacties ben ik dus echt wel gaan inzien dat dit niet goed is. En dan sta ik open voor verandering. Ik wil alleen het beste voor mijn paard , dus waarom zou ik dan negatief reageren op de mensen die mij eigenlijk alleen maar tips geven voor het beter te doen.