Paard denkt te veel mee

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 20:53

GamblersCup schreef:
Xantha schreef:
Ik heb zelf een paard wat ook erg meedenkt en ik vind dit zelfs fijn!!

Paard denkt niet mee. Paard reageert gewoon op de signalen die hij/zij krijgt. En ik ben het met je eens, een paard dat zo gevoelig is is prettig te rijden. Als je zelf dus niet de verkeerde signalen op het verkeerde tijdstip geeft. En dat heet leren rijden.

Weet ik, ik had denkt even tussen " " moeten zetten. :P

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 00:39

Gewoon NIET aangeloperen dan. Mijn merrie denkt ook vooruit op wedstrijd en gaat soms te vroeg galoperen of zelf traver lopen oid ook ging ze nooit goed stil staan tijdens het groeten. Heb één keer mijn proef er helemaal aan verpest paard gewoon stil zetten als het wilde aangaloperen en net zo lang in de ring blijven tot ze stil stond en pas dán door rijden. Heeft me echt winstpunten gekost maar die heb ik inmiddels dubbel en dwars terug omdat ze zich nu wél aan mijn regels houd ook op wedstrijd. Net als vliegende wissels contra zit er 100% in maar toch op wedstrijd voortijdig changeren bijv op X al als het bij de H pas moest. Ook dan reed ik gewoon een volte en deed ik het opnieuw ookal was dat in de proef.