Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ze kan je stalgenoot alles uitleggen over de handelswijze etc etc!
stef schreef:Precies wat ik zeg.
Mensen sturen je een pb: Ik kan dit probleem oplossen!
En dat is dan alles wat je krijgt.
Als je dan interesse toont, dus om meer info vraagt, blijft het vreemd genoeg stil.
Of je krjigt reactie dat hun wel echt zooo geweldig zijn en dit probleem zeker op kunnen lossen, op een manier van dat ik echt het gevoel krijg dat men er een slaatje uit wil slaan.
stef schreef:Tigra: Ik ook, maar zoals ik zei, heb haar heel de week verder nog niet gezien of gesproken (ik ben er meestal 's avonds en zij overdag)

stef schreef:Ok, stalgenootje gesproken
Het gaat best aardig. In de box kan ze m helemaal poetsen. In de box kan ze hem ook rustig zadelen (met beleid, dus niet ineens het zadel erom kwakken).
Hij staat zoveel mogelijk buiten met de groep.
In de paddock doet ze een soort van friendly game, met ook een dekje. Als ze met het dekje te ver naar achter komt schiet hij weg.
Ik heb nog gevraagd of ze weet hoe hij is gevallen. Zijwaarts, achterover geklapt, gaan liggen... Maar dat weet ze niet.
Paard blijft voorlopig thuis, ze wil wel hulp van iemand die aan huis komt, maar ze heeft helemaal geen haast.