" wat heeft die meid een geluk"
je hebt gewoon een lief braaf jong paard waar je een klik mee hebt en waar je zelf erg veel plezier uithaalt. enig idee hoe weinig mensen dit hebben?
het merendeel van die zeurders hebben waarschijnlijk GEEN klik met hun paard, maar kijken puur naar het plaatje en wisselen waarschijnlijk om de paar jaar van paard ( wat raar
)Helaas bestaat de wereld niet alleen uit X factor paarden, hoewel de paarden wereld zo langzamerhand dit wel " verlangt" van anderen dat elk dier die wowfactor moet hebben.
ikzelf heb ook neutrale paarden die verder niet extreem uitblinken. maar ik zou ze voor geen geld willen rulen,omdat ze wel passen bij mij.
en mjah.. bij jou is het hetzelfde denk ik.. je zult toch echt ZELF dag in dag uit ermee om moeten gaan, en dan zou ik persoonlijk voor het paard kiezen waar de klik er mee is,ongeacht de omgeving.

Al is tegendeel misschien niet het goede woord, want van een echt simpel paard maak je niet snel een Totilas. Desondanks kun je er wel veel mee bereiken, succesvol zijn en er vooral veel plezier van hebben.
Het geeft mij juist voldoening.