Wat zijn de minpunten van jouw pony/paard en jij?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 20:48

Minpunt: Weinig impuls, dat laat ik dan vaak maar een beetje.
Pluspunt: zijn allebei leergierig.

Martenique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 21:10

Minpunt Ravissant: zijn leeftijd, en misschien kent hij de "knoppen" wel een beetje te goed Lachen Ook laat rav weleens windjes tijdens het uitkrabben van zijn achterhoeven. Ook kijkt hij je erg boos aan als hij moet plassen en je kijkt (echt waar)
Pluspunten Ravissant: Fantastisch leerpaard, eentje die je maar eens in je leven tegen komt. Rav kan praten(soort chup choep geluidje met verschillende tonen etc.).

Van mezelf: soms wil ik te veel, maar ik ben wel een doorzetter! Knipoog

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 15:25

minpunt paard, heeft moeite met het streke van zijn rechter spieren en daar door moeite met de linker buiging, en heeft moeite met aanleuning maar daar zit veel vooruitgang in. en is wat eigenwijs.
pluspunt, heeft tegenwoordig veel vertrouwen in me en is berijdt om voor me te werken en vindt het ook erg leuk.

minpunten ruiter, linkerlichaams helft is minder actief en soepel als de rechter en heeft daardoor ook moeite met het geven van de hulpen, daardoor is het dus moeilijker om mijn paard goed los te werken op de linkerkant Haha!, en ik moet nog onwijs veel leren.
pluspunt, wil heel graag veel leren en probeert altijd met een heel postitief gevoel te rijden, voelt ook goed wat er onder haar gebreurt.

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 08:32

minpunten van de manege pony waar ik op rij is .. zo probeerd je been te pletten tegen de bakrand ( maakt niet uit wat je doet ) ... en ze is irri als ze moet galoperen .. dan is ze mer haar kont aan het draaien

Minpunten van mij: kijk soms naar beneden ... en mijn tenen lijk wel een pipo Boos!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 08:50

Mijn minpunten zijn er heel veel. Ik kan wel eens mijn geduld verliezen, ik kijk naar beneden, trap mijn hakken niet uit, zit in elkaar gedoken, steek mijn benen af Boos!

De problemen van Oscar: stelt zich snel aan, reageerd soms te fel op het been, is draaierig bij opstappen, en heeft denk ik wat evenwichtsproblemen, hij kan vooral in de galop geen goede buigingen maken en in de stap niet goed veruimen....

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 18:30

Mijn minpunten: Ik zit scheef op de linkerhand en ik steek mijn tenen iets te ver naar buiten.

iwaya's probleem: Ze zit vaak vast aan de rechterkant!!!! en als ze vastzit dan krijg je haar Bijna niet meer aan de teugel. gelukkig gaat het nu weer veel beter.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 22:17

Van mij: Ik zit te ver naar voren, daardoor niet op mijn kont. Heb niet ;echt een onafhankelijke zit, heb vaak het gevoel dat ik een beetje te lomp ben met mijn handen. En op de rechterhand trek ik mijn rechterbeen omhoog en ga ik een beetje scheeft zitten.

Van mijn lievelings(manege)paardje: Ze is vaak niet voorwaarts/voor het been. Gaat vaak ertegenin als je wat meer met je hand gaat vragen, dan gaat ze met haar bit klapperen en gooit ze haar hoofd in de lucht.
Doordat ze niet zoveel temperament in haar gangen laat zien, zet ze haar achterbenen niet helemaal goed neer (daardoor strijkt ze ook)
Maar dat ze zo rustig is heeft natuurlijk buiten wel grote voordelen.