Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yamcha schreef:Op Vegs zit je ook niet lekker zonder zadelben dol op haar, maar minder dol op haar schoft
Japeloup schreef:Ik ga jou gewoon een paar keer met mijn voltige singel op Vegs laten rijden
ankem schreef:Zo, het avontuur binnenbak hebben we ook meegemaakt!
Het is een nette accomodatie, met 3 binnenbakken, waarvan 2 in elkaars verlengde. Ik zat nog niet goed op Kelly of er kwam een menwagen de bak in. Kelly vond dat mega spannend en werd wat rennerig en loperig. Menpaard was erg fris en ging er een paar keer vandoor. Kelly reageerde daar ook op. Vervolgens ging de menner op de lange zijde telkens voluit in galop. Nou toen was het hek helemaal van de dam en was de ontspanning helemaal ver te zoeken. Vervolgens kwam er nog een club menners binnen, die in de andere bak menles kregen. Ik ben maar afgestapt. Later maar weer eens proberen.
Citaat:Tov, met je wandeling, liep je toen ernaast of met lange lijnen? Ik ben geen wandelaar dus ik zou het geen van beide nadoen. Zou ook behoorlijk link zijn denk ik als ik buiten zou gaan wandelen met dit weer
Citaat:Tov, lef dat je naar buiten gaat met dit weer. Ik was mijn meneer paar weken terug al kwijt met wandelen in het bos...
Citaat:Tov, lef dat je naar buiten gaat met dit weer. Ik was mijn meneer paar weken terug al kwijt met wandelen in het bos...