Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en als zij zeggen: ja hoor het kan echt.. dan doe ik het.. zij grijpen immers in als het mis gaat..RGBrink schreef:Ik ben erg eens lang en diep over nagedacht..
En mezelf eens afgevraagd wanneer ik er wel op zou kunnen en willen, en waarom ik wel op paarden van andere stap.. en het is geen angst om te vallen en geen angst voor mijn paard.. het is de begeleiding.. Ik hem niemand die hem goed kan vasthouden en mij kan begeleiden.. het is vooral voor mij en zeker voor het paard belangrijk, dat ik iemand heb die goed met hem overweg kan en zeer paardvriendelijk kan ingrijpen mocht hij spontaan 'uitbarsten'..
Paard van een ander, daarvan kent de eigenaar hem ook door en door (als het goed is) en als zij zeggen: ja hoor het kan echt.. dan doe ik het.. zij grijpen immers in als het mis gaat..
Nu moet ik zeggen dat ik voor mijn nieuwe stal op zoek ben naar een bijrijdster, dus hoop dat ik wellicht iemand vind die vlot kan snappen hoe hij een beetje in elkaar zit en correct kan ingrijpen als het dreigt mis te gaan..
Ik denk dat ik het daaraan ligt.. dus denk dat ik dat moet zien op te lossen..
Waarom dat dan.. Alleen omdat het eng/heel spannend vindt?
)..