Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
AnnemiekvM schreef:Ik zou niet meer op dat paard gaan rijden. Lijkt mij te gevaarlijk.
Kan me niet voorstellen dat het nog leuk is.
pleiada schreef:Wel goed van je dat je zo goed in de mond van dat paard kan kijken en precies ziet hoeveel haken hij heeft
slim1 schreef:Waar woon je. ik kan je helpen met jou rodeopaard
Maartje1990 schreef:alle opmerking met betrekking tot je paard zijn nu wel gemaakt denk ik, maar heb je je cap wel weggegooit en een nieuwe gekocht? Want je moet écht die cap niet meer gebruiken dan want doordat je dus op je hoofd bent beland zit er waarschijnlijk een barst in je cap (die je wellicht niet ziet/voelt) en dan is die dus onveilig.
op deuken en barsten.
dior_bokt schreef:Hij heeft vaak jolige buien zo als bokken aan de kletter gaan en stijgeren etc
Hij deet dit ook al voor dat ik op hem ging rijden.
Het stijgeren heb ik er uit kunnen gaan rijden de rodeo is een stuk lastiger om aan te gaan pakken,
Hij blijft net zo lang van de grond springen tot dat je er af ligt, hij trapt je nog na ook als je er af ligt.
Je kan gewoon helemaal niks meer met hem heeft heeft zijn kop tussen zijn bennen zitten ik geef hem dan flink been zo dat hij voorwaarts blijft, hij blijft maar bokken, en stopt er alleen mee als je er af ligt, last van zijn rug zal hij wel niet hebben anders kun je niet zo wild tekeer gaan.
De eigenaar is al lang blij dat hij gereden word.
Vorige week kon ik zijn rodeo wel uit zitten, vandaag had ik gewoon pech dat ik er af viel en verkeerd terecht kwam.
dior_bokt schreef:Maartje1990 schreef:alle opmerking met betrekking tot je paard zijn nu wel gemaakt denk ik, maar heb je je cap wel weggegooit en een nieuwe gekocht? Want je moet écht die cap niet meer gebruiken dan want doordat je dus op je hoofd bent beland zit er waarschijnlijk een barst in je cap (die je wellicht niet ziet/voelt) en dan is die dus onveilig.
bedankt ,ik ga mijn cap even na kijken,op deuken en barsten.
dior_bokt schreef:hestejente.
Ik blijf hoofd pijn houden. ik ben in het zand gevallen dus ik snap niet dat
De pijn dan zo lang blijft, ik kijk het nog een dag aan ,als het dan niet op houd ,ga ik naar de huisarts,
dior_bokt schreef:marianbv
Mijn paard heeft mij er niet express af gebokt en na lopen te gaan trappen,
Mijn paard zag mij op dat moment als een prooi dier,
En wou mij zo snel mogelijk van zijn rug af krijgen,
Ik zie dit zeker ook niet als gemeenigheid van het paard
Mijn paard handelde op dat moment als een vluchtdier,
Slim1 ik heb pb Contact met je hier over gehad,