Rechtrichten als oplossing tegen 'klinische' hoefkatrol

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

x_Quinta_x

Re: Rechtrichten als oplossing tegen 'klinische' hoefkatrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 16:56

Fredy Hulshoff komt ook door heel Belgisch Limburg. Woont zelf in Belgisch noord-Limburg. Ze heeft niet veel leerlingen dus dat maakt wel dat ze elk moment voor je klaar staat. Misschien een nadeel voor sommigen (voor mij niet) ze heeft 'nog maar' niveau 1 behaald bij Marijke de Jong en ik weet niet of ze doorgaat tot niveau 2.

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Re: Rechtrichten als oplossing tegen 'klinische' hoefkatrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 17:07

ik heb op de zelfde stal gestaan als mireille den hoed, maar ga daar alsjeblieft niet lessen, ik weet niet hoe de rest les geeft via de adb manier, maar mireille reed altijk anders als Antoine er was. voor meer info wil ik je wel pb'en

beneral

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 01:52

nicky_rilana schreef:
ik heb op de zelfde stal gestaan als mireille den hoed, maar ga daar alsjeblieft niet lessen, ik weet niet hoe de rest les geeft via de adb manier, maar mireille reed altijk anders als Antoine er was. voor meer info wil ik je wel pb'en

Da's wel raar inderdaad.
Mijn instructrice rijdt "thuis" het zelfde als bij AdB, en geeft ook vanuit de zelfde visie les als AdB.
En je ziet ieder paard opknappen, die zij begeleid *\o/*

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 12:36

nicky_rilana schreef:

Ik ben erg benieuwd naar je verhaal. Dus graag PB. Mijn inziens geeft Mireille hartstikke goed les en rijdt ze zowel alleen als tijdens de les erg netjes.