lovemario schreef:ik vind het altijd heel knap dat mensen vanaf 1 foto kunnen zien of het paard aan het uitproberen is, of dat ie direct maar pijn moet hebben
En ik vind het triest dat er altijd weer mensen zijn die er vanuit gaan dat paarden klieren, pesten en uitproberen.
En dat het niet voor één seconde in hen opkomt dat het wellicht aan hen zelf of aan lichamelijke of andere oorzaken ligt.
Ik ging trouwens niet uit van jouw foto, maar van jouw uitspraken en gedachtengang dat het paard jou uitprobeert. Iets waar ik absoluut niet in geloof, omdat paarden altijd een goede 'reden' hebben om te doen zoals ze doen.
de eigenaresse zegt het ook al, het is soms een enorme eikel. ja dit is uit proberen, dat is 1 ding wat zeker is. dus reacties met ja hij heeft pijn oid, zijn niet nodig want dat heeft ie niet.
leken toch makkelijker in de omgang dan de nafok tegenwoordig in NL, blijkbaar is hier te weinig natuurlijke selectie dmv salami, en blijven fokkers doorfokken met lastige karakters, ik hoor hetzelfde van mensen in de USA, die ook al merken dat Haffen een talent lijken te hebben om hun ruiters te pakken op hun zwakheden.