Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
roxie schreef:nou lang leve de slof!!!!!! met rijden en zeker met longeren!!! blijf lekker in het sjef janssen systeem rijden.( wel handig trouwens tijdens je proef als je alleen maar ho hoeft te zeggen en je paard is verzameld, ga t zeker proberen scheelt n hoop werk)
Lot schreef:
Wat de eerste 2 dingen betreft: ga naar de kliniek in Bodegraven en de fysiotherapeute en artsen daar boeken hetzelfde resultaat (is mijn ervaring)
Wat dat laatste betreft, Creil is een beetje ver weg. Ik geloof best dat t een prima methode is, zoals er zoveel goede methodes zijn en goede instructeurs. Maar ik vind t altijd een beetje eng worden als het als dé methode wordt gepresenteerd. Zo van alles was hulpteugel is is standaard ernstig verkeerd en onze methode lost alles op. Vind ik persoonlijk iets te kort door de bocht.

runningkawa schreef:Voor het rijden is er bij mij nog niets nieuws onder de zon.
Met de omgang ook niet.
En met hulpteugels dingen oplossen deed ik toch al niet
En weinig gewicht in mijn handen is me tot nu toe met elk paard gelukt op een gewoon bit.
Met het longeren wil ik wel weten wat er onder verzameld word verstaan?
Maar dat is het hopelijk toch niet.
Citaat:Dus dat is niets nieuws!
Fasel schreef:Beetje vaag wel. Net alsik me begin af te vragen waar A8 zelf blijft komt er een Friemel voorbij. Heel toevallig.
friemel schreef:sp says: http://www.xs4all.nl/~meewezen/SPsays.wavA8H:
Guinni"]
[quote="Fasel schreef:Beetje vaag wel. Net alsik me begin af te vragen waar A8 zelf blijft komt er een Friemel voorbij. Heel toevallig.
SuperPepeijn"]sp says: http://www.xs4all.nl/~meewezen/SPsays.wav
[quote="friemel schreef:A8H:
Fasel"]
Beetje vaag wel. Net als ik me begin af te vragen waar A8 zelf blijft (...)
[/quote]
[quote="Botervlieg schreef:In overleg met Auqua8horse heb ik besloten de beknopte
PB-versie van haar methode op dit forum te plaatsen,
onder de stricte voorwaarde dat de verantwoording hiervoor
uitsluitend bij mij blijft.
*********************Citaat:AQUA8HORSE methode in vogelvlucht
(...)
Voor wie dit niet volstaat, heb ik niet meer
dan het advies om het verschijnen van het boek af te wachten
en/of een kijkje te gaan nemen in Creil, waar iedereen welkom is.![]()
![]()
![]()