Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
irina_umbria schreef:Ja, sinds dat zij bij ons staat is er regelmatig een DA geweest, maar tot nu toe is er niks gevonden! vorig jaar in de winter ongeweer, is ze gekraakt omdat ze in de kliniek dachten dat ze vast zat in de hals en daarom dat ze het deed, maar het hielp maar voor een paar dagen en toen hield het weer op en begon ze weer als een gek te schudden..
Blackflag schreef:Als je je handen hoog en breed zet dan dwing je het in feite af. Ga eens in overleg met marieke over het lang en laag rijden over de rug heen rijden. Als zij zelf ook wil dat het verbeterd zal zij ook meer moeite moeten doen. Al weet ik haast wel zeker dat het vanuit de rug/heupen/bekken niet goed zit bij haar. Ik hoop t beste voor jou en umbria meid! Probeer de moed iig te laten zakken, je hebt het beste voor met umbria dat weet umbria zelf ook!!
irina_umbria schreef:maikeltje schreef:Je moet met dat paard naar een paardenarts. \niet naar een kraker of osteo....Geloof me nou....
Ze is half jaar geleden naar de tandarts geweest en er zijn flinke hakken er af gehaald, maar het hielp dus ook niet veel..!