Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
runningkawa schreef:Keuze in wat?
Het enige wat ik weet, is dat jij niks uitlegt, waarom weet ik nog niet.
Jij weet dat ik ook zonder poespas eraan rijd, dus waarom niet gewoon meer vertellen hier, dat is me dus echt niet duidelijk?
Omdat er niks te vertellen valt omdat ik (n vele anderen) al jaren zo rij, maar het geen eigen methode noem?
Duidelijk?, nog steed niks duidelijk en met deze antwoorden zal dat zo ook blijven.
Helaas bokkers, niks uit te leggen
Misschien zal ik mijn "methode" maar eens gaan schreeuwen
Aqua8horse"]
[quote="Macario schreef:Maar als jij merkt dat ze het blijkbaar verkeerd begrijpen. Of verkeerd onthouden, corrigeer je ze dan niet? Want als ze blijven denken dat het blijkbaar zo moet en jij bent hun instructrice dan kun je ze toch beter vertellen hoe het wél moet?
Guinni"]
[quote="Lovely"]Deze discussies beginnen zo langzamerhand wat saai te worden, omdat ze alsmaar hetzelfde zijn. Wat er allemaal naar voren komt is steeds zo nietszeggend. Het is voor die meiden fijn dat die ponies zo hun best doen, maar ik snap eigenlijk niet waarom dat steeds op bokt op deze manier vermeld moet worden?
[/quote]
Daarom aqua8horses, kom eens uit de kast en bewijs bokt dat je een geweldige methode hebt!
Door er zo half in te blijven zitten laat je het toe dat er (misschien wel een verkeerd) beeld van je geschetst wordt, maar door te zeggen dat het niet zo is versterk je alleen die gedachte, dus doe je methode uit de doeken!
[quote="runningkawa schreef:Het enige wat ik weet, is dat jij niks uitlegt, waarom weet ik nog niet

Aqua8horse"]
[quote="gijsenkim schreef:Ook aan de longe ................ !
staverej"]
[quote="Aqua8horse schreef:Er zijn veel mensen die gelukkig wel begrijpen.
gijsenkim"]
[quote="Aqua8horse"][quote="gijsenkim schreef:Ook aan de longe ................ !
angelke"]
[quote="Aqua8horse schreef:"Een goede verstaander heeft maar een half woord nodig"
runningkawa schreef:De keuze slaat op het feit dat jij geen 200km gaat crossen....
Idd, dat wil ik wel doen, als ik meer weet over de methode en dat ik denk er wat van op te steken, nu weet ik nog niks, dus weet ik ook niet of ik er wat van leer.
Voor de rest ben je vrij in te denken wat jij wil en te doen wat je goed lijkt. Buiten dat zou ik het op prijs stellen als je niet voor mij denkt of praat.
Ik praat voor mezelf, weet heel bokt wel van me
De manier waarop jij continu doordrijft en je houding ervaar ik als onplezierig.
Idem dito (hebben we toch iets gemeen)
"Een goede verstaander heeft maar een half woord nodig"
Er zijn veel mensen die gelukkig wel begrijpen
Dat is de perfecte smoes om niks uit te hoeven leggen
Gek he, als jij zo reageert, ook op mijn andere bericht, dat mensen je niet meer serieus gaan nemen.
Klaag dan niet op bokt. maar op jezlef.
Idd einde discussie over en sluiten.
De rest is aan overig bokt, want hier heb ik idd ook geen zin meer in, omdat er gewoon geen methode is, maar een tut die denkt dat ze het wiel heeft uitgevonden.
Edit: 2x schrijffouten door de haast
welke kaart?
Aqua8horse"]
[quote="angelke"][quote="Aqua8horse schreef:"Een goede verstaander heeft maar een half woord nodig"
). Guinni"]
[quote="Lovely"]Deze discussies beginnen zo langzamerhand wat saai te worden, omdat ze alsmaar hetzelfde zijn. Wat er allemaal naar voren komt is steeds zo nietszeggend. Het is voor die meiden fijn dat die ponies zo hun best doen, maar ik snap eigenlijk niet waarom dat steeds op bokt op deze manier vermeld moet worden?
[/quote]
Daarom aqua8horses, kom eens uit de kast en bewijs bokt dat je een geweldige methode hebt!
Door er zo half in te blijven zitten laat je het toe dat er (misschien wel een verkeerd) beeld van je geschetst wordt, maar door te zeggen dat het niet zo is versterk je alleen die gedachte, dus doe je methode uit de doeken!
[quote="runningkawa schreef:Het enige wat ik weet, is dat jij niks uitlegt, waarom weet ik nog niet
gijsenkim schreef:Nu haak je weer af, Hoe moet ik nou iemand serieus nemen die telkens op het moment supreme zegt........ Dat ze geen behoefte heeft om zichzelf te bewijzen op deze manier.... Je hebt overigens wel steeds de behoefte om jezelf op de voorgrond te plaatsen
runningkawa schreef:kan het niet latenwelke kaart?
Ben gewoon open integenstelling tot andere!!!!!
Omdat ikzelf zonder hulpteugels rij, kan je daar niet tegen?
Dat ik met gewone bitten rij en jij niet de enisgte daarin bent?
Dat ik paarden heb opgeknapt, zonder zooi, jaloers omdat dat meer mensen kunnen?
en ja moddies deze reacties zijn bedoeld zoals ze er staan!!
want ik heb niet vaak een hekel aan mensen, maar aan deze dus nu sinds dit topic wel![]()
![]()
En weet zeker dat ik niet de enige ben!!!