Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fiefster schreef:Ik had dit ook! Maar alleen met buiten rijden. Mijn paard was altijd zo heet buiten en ik maakte dat alleen maar erger. Ik dwong mezelf om het toch steeds weer te proberen, maar dat voelde stiekem niet goed. Smalle landweggetjes met aan beide kanten een slootje waren een hel voor mij.
Ik heb nog steeds niet echt een oplossing voor dit probleem gevonden, dus ik lees mee met de tips die gegeven worden.
Ik wil er echt iets aan doen, want als je je angsten niet aanpakt, worden ze alleen maar groter!
ladyratina schreef:Ik ook alleen met cap. Zoals Airborn zegt het heeft te maken me gevoel geen controle te hebben. Bij mij zou een BP of veiligheidsbeugels dat controle gevoel niet vergroten.
Jeetje als ik lees wat sommigen mee hebben gemaakt. Verlamd op de grond, gebroken arm. Volgens mij zou ik er na zoiets nooit meer opdurven...
Kristel_82 schreef:WHahaha... Heel verhaal getypt... en weg is het ?!?
Ik ben van mezelf een enorme schijterd, doorddat ik een controle-fereak ben en faalangst heb. Dit kom ik ook tegen met paardrijden en met AUTOrijden. Ik heb op een gegeven moment 6 jr geen auto gereden.
Ik ben er weer vanaf gekomen en heb wel wat tips... die had ik hier allemaal staan, maar komen later nog een keer als ik iets meer tijd heb!
Maar houdt moed!Je kan er echt vanaf komen!