Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lovely schreef:Joyce, bedoel je soms het artikel "laag, diep en rond, een systeem om over na te denken"? Dat stond in de paardenkrant van 14 december 2001. Het gaat over de visie van Solange Schrijer over deze methode, die ze heeft toegelicht tijdens de eerste Professional on Tour.
Dat artikel kan ik wel inschannen en plaatsen in een apart topic, voor een nieuwe discussie.
. Het is nogal een stukje tekst, dus dat duurt wel eventjes hoor
. Lovely schreef:Joyce, bedoel je soms het artikel "laag, diep en rond, een systeem om over na te denken"? Dat stond in de paardenkrant van 14 december 2001. Het gaat over de visie van Solange Schrijer over deze methode, die ze heeft toegelicht tijdens de eerste Professional on Tour.
Dat artikel kan ik wel inschannen en plaatsen in een apart topic, voor een nieuwe discussie.

8horses schreef:Je bied weerstand met je hand en met je zit en je geeft binnen been en als je pony/paard goed loop(niet achter de ll) dan onspan je je hand en als hij weer een beetje omhoog wil gaan lopen dan, dan bied je weer weerstand met je hand en met je binnen been.
8horses schreef:ik ben niet gezakt waarom lukt het mij wel om me eigen pony aan de teugel te rijden zonder zagen ofzo.
ik was vergeten om er bij te schrijven:
ik schrijf het even opnieuw:
Je bied weerstand met je hand en met je zit en je geeft binnen been en als je pony/paard goed loop(niet achter de ll) dan onspan je je hand en als hij weer een beetje omhoog wil gaan lopen dan, dan bied je weer weerstand met je hand en met je binnen been.
runningkawa schreef:Ook ik snap nog steeds niet wat aqua8horse nu zo anders doet ?
Ok. geen hulpteugels gebruiken, maar genoeg ruiters die dat ook nooit doen, met toch goede resultaten.
(En er zijn ook slof gebruikers met goede resultaten)
om voor mezelf te spreken, ik rij al jaren verschillende paarden, op gewone bitten, zonder hulpteugels, dus dan kan ik ook wel gaan roepen dat ik een nieuwe methode uit heb gevonden![]()
Met andere woorden, zie helemaal niets nieuws of aparts aan die methode
Want zo rijden al zoveel mensen al jaren.
Jippie"]
[quote="8horses schreef:Je bied weerstand met je hand en met je zit en je geeft binnen been en als je pony/paard goed loop(niet achter de ll) dan onspan je je hand en als hij weer een beetje omhoog wil gaan lopen dan, dan bied je weer weerstand met je hand en met je binnen been.
runningkawa schreef:Idd, geen volgende pb, want die beantwoord ik niet meer
Maar gewoon duidelijk uitleg met foto's
Van vele bokkers is ook alles in proiel enz te zien, dus als je dan zo'n geweldig unieke methode hebt, en daarvoor "reclame" maakt, is uitleg het 1e wat je dan doet.
gijsenkim schreef:maar aqua Hoe kan je nou iets bijzonder vinden als je niet weet wat het is?
Aqua8horse schreef:[Maar die deskundigenwelke en nog een aantal mensen vinden het wel bijzonder om dat zij weten wat het is en het ook begrijpen.
Voor mensen die
stef"]
[quote="Aqua8horse schreef:[Maar die deskundigenwelke en nog een aantal mensen vinden het wel bijzonder om dat zij weten wat het is en het ook begrijpen.
Voor mensen die
gijsenkim schreef:Ik heb je vragen gesteld per pb, ik heb je om uitleg gevraagd, ik heb situaties aan je voorgelegd zodat ik uit jouw antwoorden op kon maken hoe de methode dan in elkaar steekt, maar je WIL het gewoon niet uitleggen ook niet via PB. Eventueel wil ik best jouw antwoorden kwooten en hier plaatsen, ik wil zelfs de hele pb discussie het wel plaatsen.
Aqua8horse"]
[quote="gijsenkim schreef::x ach wat moet ik zeggen, ik zie wel wat gelijkenissen hoor

SuperPepeijn schreef:aqua, horse en alle combinaties met die naam, kennen jullie deze site? let vooral op de kenmerken en de identificering:
http://www.fortunecity.com/meltingpot/y ... 2/id25.htm
.