Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
svdijk schreef:pfff, als het paard echt zo gek doet, en blijkbaar ook nog vals is(paarden aanvallen) dan vraag ik me af waar het fout is gegaan, en of het paard niet beter op z'n plek is als er .... gemaakt word.
begrijp dat het dier ook al veel eigenaren heeft gehad.
heb eigenlijk wel een beetje medelijden met het paard, en zeker ook met ts dat zij daar op moet/wil gaan zitten.
dit paard klinkt alsof het zijn vertrouwen totaal kwijt is in de mens, ik zou bij zo'n dier juist voorlopig niet erop gaan zitten, maar eerst vertrouwen opbouwen aan de hand/longe/grondwerk.
Alet74 schreef:Een paar woorden schieten door mijn hoofd: dom, onverantwoord en zinloos. Ik begrijp in de eerste plaats niet dat je ouders het goed vinden, in de tweede plaats begrijp ik dat niet van de eigenaar. De eigenaar zou het paard naar iemand moeten brengen met ervaring en verstand van dit soort paarden, dat is beter voor het paard en beter voor de ruiter(s).
Welk doel heb je nu voor ogen? Denk je dat het paard er door zal veranderen? Aandacht krijg je in ieder geval, maar ik mag hopen dat dat niet is wat je wilt bereiken.
Mocht het misgaan, dan kun je niet zeggen dat niemand je gewaarschuwd heeft in ieder geval. Ik begrijp niet dat je niet naar je gevoel luistert, dat zegt namelijk dat je het niet moet doen. Wat kan ik nog meer zeggen?
Niinatjuh schreef:Ik moet persoonlijk zeggen, dat als ik naar de manier van typen kijk, ik een beetje een idee krijg dat dit een soort pennyverhaal is?
Sorry!
Alet74 schreef:Verkopen lijkt me ook een goed idee, misschien krijgt hij dan een baasje waar het wel mee klikt en is het probleem ook opgelost. Ik zie het probleem van verkopen niet.
Het is niet jouw probleem TS, het dier is van de eigenaar, zij is verantwoordelijk voor zijn welzijn. Verkopen is in dat kader een goede optie als ik alles zo lees.