We zijn zelf ook heel benieuwd hoe ze uitgroeit.2 op een dag is voor mij denk ik ook wel de max, daarna zal mijn concentratie me wss in de steek laten en dat kan natuurlijk niet met een jong paard....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
We zijn zelf ook heel benieuwd hoe ze uitgroeit.
Daarnaast heb ik nog een concentratiestoornis waardoor ik erg moe word van inspanning. Als je dan moe word, word je ook langzamer en mijn ervaring is dat je dat met jonge paarden moet zien te voorkomen...

) en zag hem over een akker galopperen... dus ik roepen en fluiten (niet dat hij dat kent
)

bromfiets schreef:Dank je wel sodeletuut, ik ga iig hard aan het werk
Fury: Het is maar net welke benadering je hebt, als je hem vertrouwt moet je het zeker doen want er zijn nu eenmaal meerdere wegen die naar Rome leiden. Er is niet één manier die de enige goede is
Fury is heel gevoelig, en weet al met hele kleine handelingen wat je bedoeld en dat wil ik gewoon zo houden! 
Wanneer ben je van plan echt te gaan beginnen?
) en dat geeft mij ook weer verrouwen in het paard omdat ik het respect en vertrouwen met sprongen vooruit zie gaan. En als het paard me dan eenmaal vertrouwt begin ik met het zadel en hoofdstel, dan zie je ze vaak denken van "Als jij het wilt baas, dan accepteer ik het wel" Is een mooi gezicht

Ze is niet klein he

Er volgen er geloof ik nog 9 en dan nog 3 luxe veulens
Dus dat wordt wat over 3 jaar...
Halstertje aandoen was ook geen probleem
Nu nog een hofdstelletje voor haar maken zodat ze een eigen heeft.
ik hou jullie nog even in spanning :p
Kan je dan trots op ze zijn he?!