methode AdB

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

elibeest

Re: methode AdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 10:53

interne memo's;)

Moll

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 10:54

elibeest schreef:
interne memo's;)

ja daar heb ik niks aan ik kan dan ook wel wat zeggen en vervolgens zeggen interne informatie :Z

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 11:39

helaas pindakaas kan ik je verder niet aan helpen, maar dit is wat ik straight from the horses mouth heb

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 11:52

Ik zou zeggen, bel de faculteit op en vraag wat ze je kunnen vertellen :P

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 12:01

haha inderdaad :D

jannebilt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-10 16:35

Nou ik heb dus hetzelfde als doei, bit niet meer willen accepteren en niet meer aan mijn been (ja en dan ben je dus stuurloos) Maar ja ik ben nog verder gaan speuren en zie dus dat dit vaker gebeurd. http://www.cavaletti.nl/viewtopic.php?t=63824

O ja en alles is nagekeken, tanden, rug etc... Paard staat nu in training dus al met al finacieeel een behoorlijke strop.

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 18:29

Als ik de openingspost in dat topic lees is dat naar mijn idee iemand die het toch ook niet helemaal begrepen heeft en waarbij ik ook direct sterk mijn twijfels heb of ze van antoine zelf of één van zijn gecertificeerde instructeurs les heeft want antoine heeft t nooit over terug rijden maar over ophouden en dan zeker al niet alleen op een buiten teugel.

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 19:49

Heb nog even de overige posts in dat topic gelezen en voor zover ik dat nu zie is het probleem ontstaan doordat de ruiter in dit geval al meer wilde dan het paard aan kon. Heeft dus niets met pro of anti antoine te maken.

wessjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 22:19

eliane; laat ze toch als ze een x bij antoine zelf rijden weet je het verschil direct.

labionics

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 16:08

Al is je paard nog zo rot, Willy helpt hem, verder wel kapot :D
Hij is bij ons van het terrein af geschopt (letterlijk), toen hij dacht dat hij alleen was met het paard van de les klant (zij had een sanitaire stop)
Heeft hij van de grond het bit een paar x keihard door de mond heen en weer gerukt, en op de achterbenen geslagen met de zweep
Toen de ruiter terug kwam liet hij met een mooie glimlach zien hoe " goed" het paard los liet door zijn aanwijzigen.
Ik moet er van :r als ik zijn naam zie.
Het is hem al meerdere malen verteld dat hij niets van het AdB systeem weet, en Antoine kent hem wel maar wil niets met die kwakzalver te maken hebben

BTW jammer genoeg is de instructeurs site van P&R ook niet up to date, maar daar werken ze aan.