jentel schreef:Pfff ik kap ermee..deze discussie lijd nergens na.
Ik geef een paard geen klappen chaos, ik geef een paard een tik met de zweep als hij niet reageerd op mijn been bij het steigeren.
En wie heeft gezegd dat de pony 3x haar zin heeft gehad.
Maar ik stop ermee.. hopen dat de tser wat kan met de informatie die ze gekregen heeft..
Ikzelf vind dat ze meer aan de basis moet gaan werken..gewoon weer bij het begin.
Citaat:
Maar goed.. ik denk inderdaad dat de TSer eens rond moet kijken of ze iemand kan vinden die haar help met grondwerk.. ik weet ook niet goed wat ik met deze tante aanmoet..
Maar wat ik wel weet is dat ze vreselijk haar zin heeft gekregen van het andere meisje.. en ik denk ook dat het probleem daar weg komt.
Citaat:
Geloof me.. ze snapt het wel..
Maar zoals je al zei, pony heeft het voor elkaar gekregen bij vorige meisje.. en doet dit dus nu weer!
Tser weet dus niet wat ze moet doen.. daarom dit topic. en steigeren onder het zadel, dan gaat bij mij de zweep er wel vaker dan 2 keer op, om hem voorwaarts te krijgen
Hier staat letterlijk dat jij je paard naar voren dwingt en de zweep er wel meer dan 2x overheen gaat. Dat zijn klappen.
Dat jij deze discussie nergens toe vindt leiden, dat kan natuurlijk, maar dat neemt niet weg dat de pony correct gereden zou moeten worden! Met goede hulp. En aan de jouwe heeft ze dus weinig, with all the respect!
Dat de pony zijn zin heeft gekregen heb ik van jou, en dat had ik zelf ook al verzonnen als je terugleest.
En ik vind je nogal naief, je weet dat het rijden op de huidige manier niet goed gaat, je wilt helpen maar je kan het niet -je geeft immers zelf aan niet meer te weten hoe nu verder- en het meerendeel wat ik zeg wordt ontkracht. Terwijl het jullie eigen woorden zijn. 
En daarbij zeg ik voorgaande dingen niet zomaar! Als ik geen kennis of ervaring had zou ik me er ook niet mee bemoeien.