Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dienxx1 schreef:wij vragen gewoon iets en krijgen allemaal botte reacties!
wooow, daar word je blij van als iedereen er tegen in gaat en blablabla..
WIJ VRAGEN OM TIPS EN NIET OM EEN DISCUSSIE!
EN WE WILLEN HEUS WEL HET BESTE VOOR DEZE PONY!
Zarlina schreef:Kijk als ik had gezegt ik ga hem wel bij zetten had je gezegt nou dat doe je toch niet ofz iets . ik snap wel dat je hem bij moet zetten maar dat doe je nog niet aan het begin .

Dus ook mijn tip, Zoek een deskundig iemand om je pony te beleren. 

Anoniem schreef:Als je deze vraag nog moet stellen ben je zeker niet toe aan een 3 jarigeDus ook mijn tip, Zoek een deskundig iemand om je pony te beleren.
Dat je ouders ook paard rijden betekend niet dat ze instaat zijn een paard te beleren. Het grootste deel van mijn vriendinnen enz. zie ik namelijk ook nog geen paard beleren terwijl ze vaak al wel 8-12 jaar rijden.
Dus heel simpel niet iedereen is geschikt om een paard te beleren. Al rijd je in het Z
Een paard beleren is een kunst en een talent. En dat kun of dat kun je niet.
Dus er zomaar vanuit gaan dat jou ouders dat wel kunnen is erg naief. En als ze wel een paard zouden kunnen leren zouden je het niet hier vragen
Dus zoek een prof die jou paard beleerd. En/of jou begeleid.
Zarlina schreef:Anoniem schreef:Als je deze vraag nog moet stellen ben je zeker niet toe aan een 3 jarigeDus ook mijn tip, Zoek een deskundig iemand om je pony te beleren.
Dat je ouders ook paard rijden betekend niet dat ze instaat zijn een paard te beleren. Het grootste deel van mijn vriendinnen enz. zie ik namelijk ook nog geen paard beleren terwijl ze vaak al wel 8-12 jaar rijden.
Dus heel simpel niet iedereen is geschikt om een paard te beleren. Al rijd je in het Z
Een paard beleren is een kunst en een talent. En dat kun of dat kun je niet.
Dus er zomaar vanuit gaan dat jou ouders dat wel kunnen is erg naief. En als ze wel een paard zouden kunnen leren zouden je het niet hier vragen
Dus zoek een prof die jou paard beleerd. En/of jou begeleid.
Het is geen vraag we wouden gewoon tips
zoek een prof die je kunt begeleiden. Als ik naar de eerder gestarte topics van de ts kijk. Komt zij absoluut niet over op iemand die ervaren genoeg is voor een 3 jarige
)
.
Zarlina schreef:Oja nog 1 ding Julie mogen denken wat julie willen en mogen best denken dat we niet kunnen rijden enz maar 1 ding je moet niet denken dat die mooie 3.5 jaarige pony naar en een of andere mens gaat (A)
dienxx1 schreef:wij vragen gewoon iets en krijgen allemaal botte reacties!
wooow, daar word je blij van als iedereen er tegen in gaat en blablabla..
WIJ VRAGEN OM TIPS EN NIET OM EEN DISCUSSIE!
EN WE WILLEN HEUS WEL HET BESTE VOOR DEZE PONY![
Ik hoop echt dat jullie dat gaan doen.
Zarlina schreef:Snap ik maar ik wil niet dat julie denken dat hij word verprutst dat doet mij verdriet ..
En ik heb supper veel respect voor mensen die al die grote jonge paarde beleren
Ik heb wat rips gehad erg aardig .
ik maak me daar geen zorgen om als ik het niet zal kunnen heb ik iemand anders bij de hand