snapt hij het niet of is het eigenwijs?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maaiike94

Re: snapt hij het niet of is het eigenwijs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 16:21

Goed dat je toch les neemt! Maar als je bij je stage rijdt, moet je dan per se zo lang op 'm rijden?
Je kunt ook na een kwartiertje echt rijden (losstappen niet meegerekend) stoppen, dan vermijd je dat ie in staking gaat. En dan langzaam uitbouwen, met iedere keer een paar minuutjes erbij.
Heel veel succes!

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 16:25

Maaiike94 schreef:
Goed dat je toch les neemt! Maar als je bij je stage rijdt, moet je dan per se zo lang op 'm rijden?
Je kunt ook na een kwartiertje echt rijden (losstappen niet meegerekend) stoppen, dan vermijd je dat ie in staking gaat. En dan langzaam uitbouwen, met iedere keer een paar minuutjes erbij.
Heel veel succes!

nou, t is ook nooit de bedoeling dat ik lang rij, alleen ik ga niet precies op tijd rijden. gaat het goed is het klaar.
meestal als het goed gaat doe ik nog een rondje draf en dan stop ik. maar met dat rondje gaat ie dit doen..

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-10 18:55

ben er helaas niet mee naar les geweest. ik had een 4 jarig paard mee die net ohz was. die kon beter mee omdat die daar op die manege komt te staan. dus dan konden die mensen hem direct ohz zien.
fjord gaat nu wel beter. af en toe trekt ie naar binnen, maar staat niet meer stil.
ik doe nog steeds als wat ik altijd doe, dus volgens mij was het meer uitproberen.