Konik schreef:Vandaag heb ik het bontje er toch onder laten zitten omdat hij sowieso als niet zo lekker liep. Hij pakte heel erg op links vast, en wilde dan niet gaan proberen wat hij zonder bontje deed.
Omdat hij erg spieren gekweekt heeft ligt het zadel idd niet optimaal meer. We zijn een tijd naar een ander zadel aan het zoeken geweest, maar helaas niet iets goeds gevonden.
Vorige maand zijn we daarmee gestopt, omdat ik helaas van mijn pony af begin te groeien en langzamerhand de overgang naar een andere moet maken.
Omdat een goed zadel ook niet niks kost, hebben we besloten geen ander zadel meer te kopen, omdat dat nog maar voor korte tijd zou zijn..
We zijn nu op zoek naar bontje, zodat hij niet zoveel last heeft van het net niet helemaal lekker liggende zadel.
Oowh dan heb ik een tip, goedkoop en past zoiezo!
Boomloos!
Kan alleen niet zo'n bontje onder maar eigenlijk zit ie er al aan vast!
Super goedkoop ook ik heb m voor 250 euro gekocht.
En anders een ridingsingel, past ook op elk paard/pony!
Als ik jou was, zou ik dan toch een zadel of zoas ik voorstelde ridingsinge kopen en als je hem/haar dan tekoop zet de prijs met nog extra veel en dan zo'n hoog bedrag als het zadel waard is en dan inclusief zadel doen.
Voordat je dalijk hem/haar verkoopt zonder zadel en dat ie dan een te klein zadel krijgt.