Chaos schreef:Waar heb je hem staan? Je woont vlak bij mij.
hahahah jij gaat eem op onderzoek uit?
of bied jy jeaan voor een half uur werken op dr pony??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Chaos schreef:Allemachtig mensen. Anderhalf uur rijden op een 4-jarige? Arme pony. Veels te lang, probeer vaker korter te rijden, dat is veel effectiever. Ik zou ook een lekker gaan klieren als ik dagelijks zo aan de bak moet.![]()
Mijn 4jarige heeft van de week op wedstrijd voor het eerst een uur gelopen, en nu 1x op les, normaal train ik nooit zo lang!
Lotte_Wessel schreef:Paarden zijn (en pony's helemaal) erg goed in laten weten wat ze er van vinden!
Flaver schreef:Ik zou het max 4xweek en max 2 uur de x doen. Anders is het iets iets te veel, op andere dagen misschien longeren?
abigailabby schreef:Chaos schreef:Allemachtig mensen. Anderhalf uur rijden op een 4-jarige? Arme pony. Veels te lang, probeer vaker korter te rijden, dat is veel effectiever. Ik zou ook een lekker gaan klieren als ik dagelijks zo aan de bak moet.![]()
Mijn 4jarige heeft van de week op wedstrijd voor het eerst een uur gelopen, en nu 1x op les, normaal train ik nooit zo lang!
Maar er zit denk ik wel verschil in de manier van rijden,
En Het is niet dat ik elke dag in de bak rijd, uitrijden doe ik bijna akltijd buiten, en hij rijd gemiddeld 3 keer per week normaal in de bak,
1 keer zonderzadel, of bitloos met halster
1keer wandelen
1dagje rust
Flaver schreef:Ik zou het max 4xweek en max 2 uur de x doen. Anders is het iets iets te veel, op andere dagen misschien longeren?
Tesz_2208 schreef:Chaos schreef:Nee niks, is meer nieuwsgierigheid eigenlijk, hihi.
haha jammer dan maarweer.....
Chaos schreef:Allemachtig mensen. Anderhalf uur rijden op een 4-jarige? Arme pony. Veels te lang, probeer vaker korter te rijden, dat is veel effectiever. Ik zou ook een lekker gaan klieren als ik dagelijks zo aan de bak moet.![]()
eridinges schreef:Flaver schreef:Ik zou het max 4xweek en max 2 uur de x doen. Anders is het iets iets te veel, op andere dagen misschien longeren?
jeetje 4 keer per week max 2 uur??
zou je zelf zolang in de bak willen lopen?
Dit is veel te lang voor een 4 jarige, neem aan dat ts nog langer als 4 jaar van der pony wil genieten..
Chaos schreef:Flaver schreef:Ik zou het max 4xweek en max 2 uur de x doen. Anders is het iets iets te veel, op andere dagen misschien longeren?
Maximaal 2 uur per keer.
Mensen!! Leg mij nou eens uit, 2 uur lang dressuurtraining, WAT doe je in die tijd? Damn. Daarin kan ik mijn hele weekschema proppen.. Nee, alsjeblieft niet. Voor het behoud van je paardje.

wat geeft je instructie trouwens als advies?
abigailabby schreef:de ''dressuur training'' die ik doe bestaat uit voornamenlijk veel stap-draf overgangen, en een galopje.
Calanddra schreef:Nog een tip voor als hij zo kliert (blijkbaar kun je dat niet zelf oplossen aangezien hij dat een half uur doet elke x): les nemen!!!