Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik ben met bitten aan het experimenteren geweest en uiteindelijk kwam ik erachter dat het allemaal niets uitmaakte. Ze werd ontzettend bang in haar mond, alleen door die bitten en natuurlijk mijn te harde hand. Want trekken is erg verleidelijk, wanneer je met een gangetje van 50 km p/u op een hindernis afvliegt. Het was een rijtechnisch probleem, wat ik niet op kon lossen. Niet door bitten, iig. Wat Anya beschrijft had ik moeten doen, loslaten.
Ze is nu van een vriendin, inmiddels alweer best bejaard (19 jaar), maar ik ga haar binnenkort weer recreatief rijden. Tegenwoordig is mijn bittenverzameling geslonken tot alleen een dubbelgebroken, dus ik hoop dat haar energie wat geslonken is of ik zal het rijtechnisch op moeten lossen. Geen bitten verzameling meer voor mij. Cowgirl schreef:Citaat:als een paard ergens goed op loopt, waarom dan veranderen?
Veranderen doe je alleen als het niet goed gaat, dan ga je zoeken. Maar de meeste mensen zoeken het dan in het bit ipv bij hun zelf.