Meliszy schreef:
Goh?
Wat zal dit een wonder zijn met al mijn mankementen en aangezien ik niet kan rijden...
Ik heb erg veel gehad aan de mensen die vooral als eerst gereageerd hebben:D En goede tips gegeven hebben.
Dankjewel!
Meisje meisje voel je niet zo aangevallen,
Je bent pas 13 jaar en kan nog niet alles weten.
Waar heb je leren rijden?
Snap je wat van de techniek?
Weet je wat rechtrichten is?
Dus ik zou ook zeggen neem les van iemand die jou daarin kan helpen,
De fout ligt echt bij jou , het paard kan het wel nu jij nog.
De foto vind ik het paard niet netjes lopen, zonde van zo`n knap paard , hij kantelt zijn hoofd, je hebt te veel in je hand, je hoofd hangt naar links waardoor je schouder ook lager komt, daardoor word je heup vast gezet zodat je paard nooit ontspannen onder je kan gaan lopen, waardoor hij ook niet ontspannen nageeflijk kan zijn, volgens mij ligt het zadel ook te ver naar voren, maar dan zou ik een betere foto van de zijkant moeten zien,dan is het ook beter te zien of hij op de voorhand loopt en te veel duwt, de sperriem kan van het hoofdstel af , want wat voegt dat toe, is alleen een belemmering voor het paard ??
Dus wat ook al eerder werd gezegd neem les, ook zitles.
En ga je paard rechtrichten, maar leer eerst zelf wat dat inhoud, denkelijk heb je op de manege gereden, dus dat zijn dingen die je daar niet leert,
IK heb niet het hele topic gelezen, maar wat antwoorden van jou, maar echt het ligt aan jezelf, je zou ook je instelling kunnen veranderen.