suus_romy schreef:Hmm je zit in een moeilijk situatie, maar deze kant heb je dus ook met je paard. Je hebt de verantwoordelijkheid om je paard te verzorgen, te laten bewegen, het paard gelukkig houden en ja daar horen dus ook financiële verantwoordelijkheden bij. Je kunt er niet van uit gaan dat er nooit van uit gaan dat alles goed en gezond blijft.
Zou toch echt eerst een osteopaat/happy athlete er bij halen. Zou uberhoubt niet springen dan, maar zo denk ik er over. Longeren met pessoa, ligt er aan als je paard ergens last van heeft hoeft dat ook niet te helpen.
Doet je paard het ook als je bitloos rijdt? Een osteopaat hoeft niet duur te zijn, ze zijn er ook vanaf 60/70 euro. Doe het wel gelijk goed dan, anders heb je nog meer kosten. Betaal liever aan een osteopaat dan aan een tweede zadel, tenminste zo denk ik.
Van alle soorten bitten in der mond hangen, dat heeft geen zin. Je moet eerst de oorzaak hebben voordat je weet hoe je het kan oplossen.
Ik heb iemand een mailtje gestuurd van happy athlete
springen doe ik nu vrij weinig maar wil het wel weer ggaan doen.
ik zal eens kijken of iemand d'r een keer zou willen logeren om te kijken hoe ze het doet.
bij bitlloss rijden doet ze het vele malen erger dan gewoon 
zadels moet ik niet zelf betalen dus kan ook wel allebei, maar 2 zadels kosten heel wat