Wie heft ervaring met Thiedemann bit?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 21:38

HondJE bedoel je dan zeker Knipoog. Passend bij het fiatje waar je de sleutels niet van kreeg (zal wel een goeie reden voor zijn?) Met zo'n paard hoor je trouwens niet in zo'n autootje vind ik. Daar past een stoere Land Rover bij, die je hier trouwens bij bosjes ziet. Helaas ook niet voor mijn deur, ik rijd dan wel heel stoer met mijn ouwe micraatje (+honden) over de zandpaden maar alle onderdelen zijn inmiddels losgetrild, haha.

Moritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 21:44

inderdaad hondJE, ver over de datum ook nog, Jack Russell van 14! Dat FiatJE dondert al uit elkaar als ik 1 x nies, en aangezien ik erge hooikoorts heb.... volgens mij is ie gewoon bng dat ik Moritz achterin parkeer *grin*...

Overigens heb ik een stoere Fiat MULTIVLA...............en geen Land Rover, helaas.....

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 22:19

Leuk zo'n ouwe JR! Ik heb een Parson JR (hoogbenige) van 3 en een Border Terrier van 2 1/2. De Parson JR gaat vaak mee op buitenrit met mij en Sox de tinker. Die heeft wel eens met haar stoere hoofd in mijn autootje gezeten op zoek naar kruidenbrokjes (die er altijd in liggen). Ik dacht dat ik 't autootje meteen door de sloop kon laten ophalen maar Sox is gelukkig voorzichtig met mijn ouwe "spullen". Volgens mij heeft zij ook last van hooikoorts dus ze moet maar niet meer met die dikke kop de auto in Lachen