Sorry
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Laat jullie vriendin gewoon lekker doen met d'er pony en hou jullie bezig met de vele super wedstrijdpony's die jullie rijden, mooie vriendinnen zijn jullie trouwens, zo'n roddels verspreiden.jillyz199 schreef:[***] schreef:dit gaat echt nergens meer over. en bovendien. je heb allemaal foto's met jou pony's staan en jou naam en de naam van die andere vriendin staan der wel bij. dus of je nou wel of niet haar naam er bij zet. dat maakt niet zo veel verschil meer
Dit is ONZE keuze!! Dat jij het niet voor een paard wil opnemen, dat doen wij wel. We zoeken gewoon tips/

em_papillon schreef:Misschien ben ik de enige die zich dit afvraagt hoor..
Maar waarom is het in de paardensport normaal om arrogant te zijn ?

je bereikt veeeeeeeeeeeeel meer als je gewoon aardig doet
ik zou zeggen, als je toch zo goed bent.. verdoe je tijd hier niet aan en ga lekker topsporten
die vriendin, wil jullie hulp toch niet ( als je het al hulp mag noemen ) _danieke_ schreef:het is in de topsport niet normaal om arrogant te zijnje bereikt veeeeeeeeeeeeel meer als je gewoon aardig doet
ot arrogant is nooit en te never goed, zelf vertrouwen wel. maar dat hebben jullie volgens mij ook niet.. jullie komen over al een paar omhoog gevallen penny's. en in dit geval heb je geen zwarte arabier die zo wild is en waar alleen jullie op kunnen rijden. maar een mishandelde tinker waar alleen jullie op kunnen rijdenik zou zeggen, als je toch zo goed bent.. verdoe je tijd hier niet aan en ga lekker topsporten
die vriendin, wil jullie hulp toch niet ( als je het al hulp mag noemen )
hahaem_papillon schreef:Misschien ben ik de enige die zich dit afvraagt hoor..
Maar waarom is het in de paardensport normaal om arrogant te zijn ?

troi schreef:Daarom heb ik een schurft hekel gekregen aan de wedstrijd (dressuur) sport..
Ik vindt het dus niet ok..
jillyz199 schreef:Haar ouders zeggen het altijd tegen haar. Maar ze neemt het gewoon niet aan. Erg stom, want ze valt er af, en is zo haar nek bijv. gebroken.
Maar dan staat het er wel een beetje moeilijk
In dat geval: sorry
jillyz199 schreef:We vragen om tips.. Niet op te horen dat we penny's zijn.

maar heeft wel een heel dominant karakter en van het moment dat je iets minder zeker in je schoenen staat neemt hij zelf alle beslissingen, want dat moet om te overleven, maar kan je wel in gevaarlijke situaties brengen ... Maar sta je wel zeker in je schoenen, dan is het een watje en rijdt iedereen er zo mee weg (als je 'm vooruit krijgt toch
). lifaya schreef:jillyz199 schreef:We vragen om tips.. Niet op te horen dat we penny's zijn.
dus eigenlijk wil jij horen
"sla haar in elkaar, die paardenmishandelaar"
of
"pak het paard af en breng hem onder in een schuurtje"
Meiden jullie zijn 14 jaar! Deamned.. dan verwacht ik wel enige besef van respect naar
elkaar en ga je niet iemand beschuldigen van mishandeling als het paard moeilijk doet?
sorry hoor maar vind dit ronduit kinderachtig, jullie krijgen commentaar op dat jullie
een "penny" zijn en krijgen niet te horen wat jullie wouden horen en daar kan je blijkbaar
niet mee omgaan. Ik vind jullie behoorlijk arrogant en de schuld licht blijkbaar bij de ander.
Ik vind het zoiezo al achterbaks zij laat jullie op HAAR paard rijden en dan gaan jullie
haar hier nog even zwart maken ook? snap je zelf niet dat dit gewoon niet kan?