Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Een osteopaat kijkt ook naar wervels etc. Kan best zijn dat er iets verschoven is. Heb ook op een website van een osteo gekeken, en daar stonden toch wel een paar dingen op die ik herken in Floor's probleem.. Wanneer het iets is met het bot ofzo, lijkt het me dat het niet alleen is met draf ohz.
Voor degenen die het letterlijk opvatten: natuurlijk is elk paard scheef, maar ze is niet overdreven scheef.
niet op een manier waardoor ze er last van heeft iig. Rianne_ schreef:Ik denk dat een osteopaat meer kan vinden dan iemand van Happy Athlete.Een osteopaat kijkt ook naar wervels etc. Kan best zijn dat er iets verschoven is. Heb ook op een website van een osteo gekeken, en daar stonden toch wel een paar dingen op die ik herken in Floor's probleem.. Wanneer het iets is met het bot ofzo, lijkt het me dat het niet alleen is met draf ohz.
ireika schreef:Oke heb even in je berichten zitten zoeken en heb meermaals gelezen dat ze op de linkerkant moeilijk is en vaak verkeerd aanspringt. Ze is dus wel duidelijk scheef.
Natuurlijk kan het altijd iets lichamelijks zijn, maar ik vrees voor jou dat je het toch echt rijtechnisch zult moeten aanpakken...