Ik ga me eens verdiepen in die pad die je noemde, ben wel benieuwd!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, tot nog toe bevalt het dus nog prima! 

Citaat:Veel ruiters hebben een mooie collectie van dekjes, in verschillende kleuren en modellen. Deze ruiters zouden graag de dekjes onder de Barefoot willen gebruiken maar deze dekjes hebben geen ingebouwde drukverdelers.
Nu hebben wij een oplossing: De Half Pad.
Deze korte pad is voorzien van inlages dat zorgt voor een ruggengraatvrijheid alsook een goede drukverdeling.
De bovenkant van het pad is gemaakt uit katoen met velcro bandjes waarmee je dit pad vast kunt zetten aan het zadel, geen geschuif!
De onderzijde is als de physio, antislip sympanova met aan de achterzijde echt wol, tegen het eventuele schuren.
U kunt deze pad direkt op de paardenrug leggen en uw eigen dekje ertussen of juist uw dekje op de paardenrug en de halfpad ertussen. Let wel op dat uw dekje niet te dik is, anders wordt het pakket te dik en het zadel komt te ver boven het paard te liggen.

steeds maar naar rechts werd er helemaal niet goed van, weg lekker buitenritje, want zat me steeds dood te ergeren aan dat geschuif en ik maar steeds terugschuiven.wat kan het zijn? heb een barefoot singel, zo'n pad met bont en een gleuf aan de voorkant (hoe heet die nou ook alweer...
)