Asyaa schreef:als ie bokt omdat het een vreugde bokje is wil ik het nog wel eens laten gaan, maar als ie bokt om mij eraf te krijgen zal ie het weten ook, net zolang tot dat ie stopt
Waarom wil de pony jou van de rug af hebben denk je??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Shadow0 schreef:KiWiKo schreef:ook al is altijd alles een ruiterfout.......
Vind ik dus niet. Je bent als ruiter wel de enige die het op kan lossen (wachten tot het paard die verantwoordelijkheid neemt gaat niet helpen) maar het hoeft niet altijd de fout van de ruiter te zijn.

" KiWiKo schreef:jawel.......... want bij een andere ruiter doettie het wel

KiWiKo schreef:ik vind dat een ruiter bij zichzelf moet kijken wanneer het fout gaat...........
Shadow0 schreef:KiWiKo schreef:ik vind dat een ruiter bij zichzelf moet kijken wanneer het fout gaat...........
Ik vind dat een ruiter ook naar zichzelf moet kijken als het fout gaat. En het is de ruiter die het uiteindelijk moet oplossen, want het paard gaat het niet doen.
Maar nogmaals: dat is iets heel anders dan stellen dat de fout altijd bij de ruiter ligt.
KiWiKo schreef:als de ruiter het niet op kan lossen............ bij wie ligt de fout dan??????