Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
spookyfan schreef:mijn dochter rijdt in dezelfde les als ietjepietje, het kan best zijn dat deze instructreur niet bij haar past, maar zijn manier van les geven is puur gebaseerd op de basistraining.
Ik vindt het niet correct dat ze zo op hem afgeeft, veel mensen zullen weten over wie het gaat. Als je problemen hebt met je instructeur bespreek dit dan persoonlijk met hem en leg niet de schuld bij je instructeur als je weet dat het ook aan jezelf ligt.
Citaat:Ik kan wel rijden
spookyfan schreef:mijn dochter rijdt in dezelfde les als ietjepietje, het kan best zijn dat deze instructreur niet bij haar past, maar zijn manier van les geven is puur gebaseerd op de basistraining.
Ik vindt het niet correct dat ze zo op hem afgeeft, veel mensen zullen weten over wie het gaat. Als je problemen hebt met je instructeur bespreek dit dan persoonlijk met hem en leg niet de schuld bij je instructeur als je weet dat het ook aan jezelf ligt.
ietjepietje schreef:En als het aan mij zou liggen zou hij het zaterdag in die les ook niet doen en dat dot hij ook dus het licht aan hem..
ietjepietje schreef:(ojaah over mijn taalgebruik ik typ super snel dus ik maak vele fouten mijn excuus hiervoor)
)
ietjepietje schreef:meestal heb ik geen rotdag en ik blijf proberen maar het blijft niet lukken dit is vooral met aan de teugel rijden want ze doet het wel maar ze blijft links vastzitten
en ik moet haar aan de teugel rijden anders is ze te wilt
In de laaste zin staat
ik wil hier egt vanaf want dit is heel rot hebben jullie eenidee
Grapjeu